Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@23:31:39 GMT

رویترز: 85 گروه صنعتی آمریکایی علیه ترامپ به پا خاستند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۳۵۹

خرداد: خبرگزاری رویترز گزارش داد: 85 گروه صنعتی آمریکایی پس از ماه ها تلاش پشت پرده برای منصرف کردن ترامپ از اعمال تعرفه های گمرکی علیه شرکای تجاری آمریکا، اکنون علیه وی به پاخاسته و به طور علنی ائتلافی را علیه وی به راه انداخته اند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، رویترز از مبدا واشنگتن با انتشار این خبر نوشت: این ائتلاف تحت عنوان ' آمریکایی ها برای تجارت آزاد' پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره به کار گیری تعرفه های گمرکی بر روی میلیاردها دلار از کالاهای کشورهای شریک و هم پیمان آمریکا شدت بخشید و آنها نیز تصمیم به اقدام متقابل و اعمال تعرفه بر صادارت آمریکا گرفتند، به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش 'دن گارفیلد' (Dean Garfield) مدیر اجرایی 'شورای صنایع فن آوری اطلاعات' که در برگیرنده شرکت هایی همچون 'مایکروسافت'، 'اپل' می شود در این باره گفت: در هشت ماه گذشته تلاش های فراوانی برای متقاعد کردن شخص رئیس جمهوری و دولت وی به جهت اینکه اعمال تعرفه های گمرکی کار ساز نیستند، صورت گرفت.در همین حال 'نیکلاس واسیلاروس' (Nicole Vasilaros) یکی از مقامات ارشد 'انجمن ملی سازندگان (ادوات) دریایی' آمریکا نیز در این باره گفت: بسیاری از گروه های متنفع بر این نظر هستند که بیش از این نمی توان این مسیر را ادامه داد و پیش رفت و تاثیر اعمال تعرفه ها در نهایت به آنجا رسیده که همگان بگویند 'دیگر کافی است'.رویترز در ادامه نوشت: ترامپ به اعمال تحریم ها و پایان بخشیدن به مشارکت در پیمان تجاری اقیانونس آرام (TPP) تهدید کرده که تاثیر بسیاری بر تجارت چند جانبه این کشور دارد. وی همینطور جنگ تجاری با چین به راه انداخته است.رویترز نوشت: ترامپ بر 50 میلیارد دلار کالای چینی 25 درصد تعرفه گمرکی اعمال کرده و همچنین بر (اعمال تعرفه ) 267 میلیارد دلار دیگر صادرات چین به آمریکا تهدید کرده است. پکن نیز تهدید به اقدام تلافی جویانه کرده که می تواند اقدام علیه شرکت های آمریکایی باشد که در چین مشغول به کار هستند.رویترز در این گزارش به شرکت هایی چون 'آی.بی.ام'، 'فیس بوک' که در ائتلاف علیه ترامپ قرار دارند، اشاره کرد. برچسب ها: رویترز ، آمریکا ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: رویترز آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح

خواب ظهرگاهی باربر هندی درون سه چرخه در شهر کلکته/ رویترز خانه ای در شهر رفح در جنوب نوار غزه که در اثر حملات هوایی اسرائیل آسیب جدی دیده است./ رویترز کودکان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه در حال حمل آب به خانه هایشان هستند./ رویترز دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس در شهر آستن ایالت تگزاس آمریکا/ آسوشیتدپرس فوران آتشفشان کوه "روانگ" در اندونزی/ خبرگزاری فرانسه بلایی که خشکسالی بر سر شالیزارهای برنج در فیلیپین آورده است./ رویترز ساختمان یک موسسه آموزشی در بندر اودسا اوکراین پس از حمله موشکی روسیه/ رویترز تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سوربون فرانسه در حمایت از مردم فلسطین/ رویترز موج گرمای کم سابقه هوا در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز کارگران موزه لوور در شهر پاریس فرانسه یک نقاشی از "اوژن دلاکروا" تحت عنوان "آزادی هدایت مردم" را آویزان می کنند./ زوما دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا آمریکا. دهها دانشجو بامداد سه شنبه با تسخیر ساختمان " همیلتون" این دانشگاه در آنجا موضع گرفته بودند که با دخالت پلیس همه آنها دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند./ زوما ماکت یک ساندویچ " هات داگ" در میدان تایمز نیویورک/ زوما پیوستن دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت به جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه های آمریکا بر ضد اسرائیل/ زوما دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی در شهر تامپا در ایالت فلوریدا آمریکا/ زوما ربات سگ در فروشگاهی در نانجینگ چین/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا

دیگر خبرها

  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح