Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:45:15 GMT

بوشهر| سد تنگ ارم دشتستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۳۶۶

بوشهر| سد تنگ ارم دشتستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سد تنگ ارم شهرستان دشتستان با حضور معاون رئیس جمهور با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان،  در ادامه  سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور  به استان بوشهر ظهر امروزسد تنگ ارم شهرستان دشتستان افتتاح شد.

حسینعلی امیری در مراسم آغاز بهره‌برداری از سد تنگ ارم، با اشاره به ظرفیت این سد اظهار داشت:سد تنگ‌ارم دشتستان با حجم ذخیره سازی  4 میلیون متر مکعب با هدف تقویت سفره آبهای زیرزمینی و کشاورزی منطقه و تامین آب آشامیدنی تنگ ارم، دهرود و روستاهای مجاور و پایین دست ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس رئیس جمهور،با بیان  اینکه این سد در منطقه روستایی و عشایری ارم دشتستان اجرا شده افزود: سد تنگ ارم دشتستان  در مدت پنج سال  اجرا شده که هدف اصلی  آن، تامین آب آشامیدنی مردم منطقه دست‌کم تا 15 یا 20 سال آینده است.

وی، تغذیه سفره آب‌های زیر زمینی، جلوگیری  از هدر رفت آب‌های سطحی، پیشگیری از وقوع سیلاب مخرب و کمک به کشاورزی را از دیگر اهداف ساخت سد تنگ‌ارم دانست.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکار‌های تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکار‌های رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور