Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان آرامون روز پنجشنبه در جلسه ستاد استقبال از مهر آذربایجان غربی افزود: این ستاد در صدد است تا بیشترین کمک را به اولیا و دانش آموزان در زمینه ایجاد امنیت روانی و آرامش در رفت و آمد به مدرسه و سپری کردن سال تحصیلی داشته باشند.
وی اضافه کرد: به علت اینکه سرویس مدارس در روزهای اول آغاز مدارس برنامه مشخصی ندارند، با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی می توان از بار مشکلات خانواده ها در این زمینه کاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با توجه به این امر، والدین نیز باید با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دانش آموزان را به مدارس ببرند تا ضمن کاهش ترافیک، کاهش حوادث را نیز موجب شوند.
به گزارش ایرنا فعالیت استقبال از ستاد مهر در 17 محور در استان انجام می شود که دستگاه های مرتبط در زمینه های مختلف در قالب محورهای مشخص فعالیت می کنند.
این اقدامات و فعالیت ها در قالب برنامه ریزی های متفاوت برای اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی، مدیریت پسماند و رفع عیوب شبکه های مواصلاتی در استان، تجهیز مسیر حرکت عابرین پیاده، بررسی میزان آمادگی دستگاهها درباره آبگرفتگی معابر و لغزنده شدن مسیرها، برنامه ریزی برای مصرف انرژی در فصول سرد سال، مناسب سازی فضاهای عمومی برای افراد کم توان و معلولان و نابینایان، پاکسازی معابر و جویبارها، اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه طرح ها و برنامه ها و اتفاقات رخ داده در ایام زمستان، از محورهای فعالیتی دستگاه ها هستند.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی ترافیک حمل و نقل عمومی دانش آموزان والدین رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز

شهردار تبریز از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار عصر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی، ضمن ارزیابی مثبت از حضور اصحاب رسانه در جمع این شورا اظهار کرد: حضور فعالین رسانه‌ای در روابط عمومی دستگاه‌های دولتی اتفاقی ارزشمند است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه مطالبه‌گری در مردم افزود: مطالبات مردمی اگر بر اساس اولویت‌ها و نیاز جامعه و همچنین در راستای رفاه مردم طرح شود، شاهد توسعه کشور خواهیم بود.

شهردار تبریز با اشاره به نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: رسانه‌ها حلقه واسط مشارکت مردم در مدیریت شهری و استانی و همچنین حضور فعال در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه نباید از مطالبات اصلی غافل باشیم، ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نظام هماهنگی منسجمی برای احصای مطالبات دارد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، باید دغدغه‌ها را پیش رو بگذاریم و راه حل پیدا کنیم.

هوشیار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر تبریز به نسبت سایر کلان‌شهرها خاطرنشان کرد: تبریز ظرفیت‌های ویژه‌ای همچون شهر بدون گدا و شهر بدون مهاجر را دارد که در دیگر کلانشهرها دیده نمی‌شود، اما گاهی مقایسه‌هایی صورت می‌گیرد که صحیح نیست.

وی افزود: هماهنگی بین بخشی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ظرفیت خوبی است و این شورا باید در بحث امیدآفرینی تلاش بیشتری داشته و اقدامات انجام یافته را پوشش دهند.

هوشیار با اشاره به وظایف متعدد شهرداری‌ها در حوزه خدمات شهری یادآور شد: در کنار این وظایف، موضوعات جدیدی همچون بحث‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در دهه اخیر به وظایف شهرداری اضافه شده است.

شهردار تبریز با اشاره به ورود شهرداری به حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی گفت: در حال حاضر در موضوعات اجتماعی جامعه مشکل داریم. باید به سمت انجام کار اجتماعی حرکت کنیم.

وی همچنین از افتتاح مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه تبریز در روزهای آینده خبر داد و گفت: یک مجموعه ورزشی اختصاصی برای اهالی رسانه‌ها، یک کافه کتاب، امکاناتی برای رسانه‌ها همچون استودیو، اتاق کنفرانس و آمفی‌تئاتر ۳۰۰ نفری بخش‌های مختلف پردیس فرهنگ و رسانه شهرداری تبریز هستند که این مجموعه در اختیار رسانه‌ها و گروه‌های مرجع قرار می‌گیرد.

کد خبر 750144

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز