Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:43:06 GMT

رایزنی ایران و فرانسه در خصوص آخرین تحولات سوریه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۶۲۵

رایزنی ایران و فرانسه در خصوص آخرین تحولات سوریه

به گزارش جماران؛ دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی ، با نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

حسین جابری انصاری  که با هدف رایزنی با مقامات فرانسه در خصوص موضوعات منطقه ای نیمه شب گذشته وارد پاریس شده است، در مقر ریاست جمهوری این کشور  با «فرانسوا سنمو» نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریع تر بحران در این کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس این گزارش جابری انصاری صبح امروز نیز در قالب یک صبحانه کاری در اقامتگاه جمهوری اسلامی ایران در پاریس با «دلفین او» و آقای «فیلیپ بونکرر» روسای گروه های دوستی مجالس ملی و سنای فرانسه در خصوص زمینه های افزایش روابط و همکاری‌های دو کشور گفت‌وگو و رایزنی کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در ادامه دیدار خود از پاریس عصر امروز با مشاور دیپلماتیک الیزه و دبیرکل وزارت خارجه فرانسه ملاقات و تبادل نظر خواهد کرد.

 این دیپلمات ارشد کشورمان همچنین روز گذشته در  سومین دور گفت وگو های ایران و اتحادیه اروپا  با حضور هلگا اشمید و نمایندگان چهار کشور فرانسه ، المان ، انگلیس و ایتالیا در ارتباط با بحران یمن در بلژیک شرکت کرد .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حسین جابری انصاری جنگ یمن جنگ سوریه ایران و فرانسه هلگا اشمید رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن مصمم است آسمان کشورش مورد سوء استفاده رژیم صهیونیستی قرار نگیرد

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن که در نیویورک به سر می‌برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وی تاکید کرد: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

بر اساس این گزارش شب گذشته نیز وزیران امور خارجه ایران و اردن در حاشیه نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تحولات خاورمیانه با یکدیگر در نیویورک دیدار و رایزنی کردند.

دیگر خبرها

  • هنیه وارد ترکیه شد
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • اردن مصمم است آسمان کشورش مورد سوء استفاده رژیم صهیونیستی قرار نگیرد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد