Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،  زرندی با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار شاهد آغاز پروازهای مسافری از فرودگاه پیام به مقصد مشهد خواهیم بود.

وی افزود: چندی پیش نیز اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند و  امکانات، مراکز تولیدی و زیرساخت های ایجاد شده برای پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی پیام مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرندگی گفت: همچنین در نشستی با حضور اعضای کارگروه، معاون و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موضوع اصلاح محدوده و گرایش مجاز منطقه ویژه اقتصادی پیام بررسی شد.

وی بیان کرد: در جلسه کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  چهار اصل و رویکرد برنامه محوری، تحول آفرینی، کار دقیقِ اجرایی و سلامت محوری در منطقه ویژه اقتصادی پیام در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: جهت گیری ها در این منطقه به گونه ای است که امروز بتوانیم بگوییم منطقه ویژه اقتصادی پیام وجوه متمایزی نسبت به سایر مناطق ویژه اقتصادی کشور داراست.

دکتر زرندی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام برنامه ویژه ای برای توسعه صنایع های تِک، دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال دارد تصریح کرد: فاز سوم منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت ١٨ هکتار به صنایع دانش بنیان اختصاص داده شده است. همچنین مجوز فعالیت به سرمایه گذاران در این فاز به صنایع فعال در حوزه ICT اختصاص می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز مسافری شدن پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور