Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@10:48:45 GMT

پاریس تقلبی در قلب چین + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۷۲۶

پاریس تقلبی در قلب چین + عکس

ساخت نمونه های کپی برداری شده از آثار تاریخی در سراسر دنیا رایج است، اما نکته ی جالب توجهی در مورد تیاندوشنگ وجود دارد.

این مکان منطقه ای مسکونی با وسعتی بیش از ۳۱ کیلومتر مربع است که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد. تیاندوشنگ به تقلید از پاریس با همان ساختمان های سبک خاصش، فواره ها، مناظر و حتی برج ایفل آن ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

نسخه ی کپی برداری شده ی برج ایفل در تیاندوشنگ یک سوم برج اصلی یعنی ۱۰۰ متر ارتفاع دارد.

این دو تصویر از برج ایفل بسیار شبیه به نظر می رسند اما همانطور که احتمالا متوجه تفاوت هایشان شده اید، این تصاویر یکسان نیستند.

تصویر سمت راست مربوط به برج اصلی در پاریس است، اما تصویر سمت چپ نمونه ای کپی برداری شده از آن در تیاندوشنگ، حومه ی شهر هانگژو واقع در چین است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • فیلم/ یورش پلیس فرانسه به دانشگاه ساینس پو پاریس
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • بنوش و بمیر!
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه + فیلم
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد