Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@15:57:43 GMT

باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر ‌ ‌در همدان منهدم شد‌

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۹۱۶۱

باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر ‌ ‌در همدان منهدم شد‌

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر تریاک در همدان خبر داد و گفت: در این راستا ۳ نفر دستگیر شدند. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها همدان نظرات

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، در مورد انهدام باند قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک اظهار داشت: با شناسایی و انهدام این باند 80 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چندماهه پلیس بر روی یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال موادمخدر از استان‌های جنوب شرقی به همدان را داشتند این باند شناسایی و در ورودی فامنین دستگیر شدند.

کامرانی صالح بیان کرد: در شناسایی این باند محموله 80 کیلوگرمی تریاک کشف و 3 نفر دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف شد از این باند هفته گذشته نیز 37 کیلوگرم تریاک کشف شده بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون میزان 3 هزار و 710 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: این میزان کشفیات نشان دهنده اشراف اطلاعاتی و تلاش جهادی انتظامی استان در امر مبارزه با موادمخدر است.

کامرانی صالح تصریح کرد: اشرف اطلاعاتی انتظامی و تلاش‌های جهدی با جدیت عرصه را برای قاچاقچیان موادمخدر اعم از باندها و شبکه‌ها و خورده فروشان تنگ کرده و اجازه نمی‌دهد به راحتی در همدان فعالیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز موادمخدر یکی از ابرازهای جنگ نرم دشمنان است که با هدف به انحطاط کشیدن جوانان و نوجوانان گسترش یافته و توسط باندها و شبکه‌ها به بازار مصرف روانه می‌شود، تصریح کرد: ازاین‌رو توصیه می‌شود جوانان و نوجوانان با بالا بردن سطح آگاهی‌های خود نسبت به این پدیده شوم مقابله کنند.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!