Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه بازی دیشب پرسپولیس و نساجی مازندران، نماینده قائم شهر در استادیوم دچار ایست قلبی شد‌. آفتاب‌‌نیوز : صابریان رئیس اورژانس تهران گفت: در حاشیه بازی دیشب پرسپولیس و نساجی مازندران نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی، در استادیوم دچار ایست قلبی شد‌ که بلافاصله با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس عملیات احیای قلبی تنفسی (cpr) صورت گرفت که سرانجام به زندگی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله رزیانی با ۵۱ سال سن هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

پیگیری رییس مجلس
رییس مجلس وضعیت درمانی عبدالله رضیان نماینده قائم‌شهر را پیگیری کرد.
در پی عارضه قلبی عبدالله رضیان نماینده قائم‌ شهر که شب گذشته و در حاشیه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی در استادیوم آزادی رخ داد، علی لاریجانی بعدازظهر امروز ضمن گفت‌وگوی تلفنی با خانواده نماینده قائم شهر که از دیشب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری می‌باشد در جریان روند درمانی و سلامتی وی قرار گرفت.
رییس مجلس در پایان بهبودی کامل رضیان را از درگاه خداوند مسئلت کرد.
در حال حاضر وضعیت عمومی نماینده قائم شهر رضایت بخش بوده و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری‎های ایلنا و ایسنا کد خبر: ۵۴۵۳۲۴ تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی مازندران نماینده مجلس ایست قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال