Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی ها پیش از دیدار تیمش مقابل نیوکاسل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده است.

طرفداری- تیم فوتبال آرسنال باید در دیدار این هفته خود در لیگ لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم فوتبال نیوکاسل برود. سرمربی تیم فوتبال آرسنال در مورد  این بازی و وضعیت تیمش صحبت کرده است.

به نقل از فوتبال لندن، اونای امری در مورد وضعیت اوزیل نیز صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمرین امروز عصر ما، آخرین تمرین ما قبل از دیدار با نیوکاسل خواهد بود و 4 بازیکن ملی پوش ما که در روز سه شنبه به میدان رفتند هم در این تمرین خواهد بود و امیدوارم، ژاکا، ولبک، لیاشتاینر و سوکارتیس برای بازی نیز کاملا آماده باشند.

در بازی مقابل نیوکاسل در قدم اول نیاز به پیروزی داریم. البته فکر می کنم پیروزی در بازی قبلیمان نیز بسیار مهم بود. هدف ما در بازی خارج از خانه ماقبل نیوکاسل ادامه دادن روند قبلی خودمان و بهبود روحیه تیمی و انفرادی و پیدا کردن ایده های خودمان است و البته این تنها بخشی از فرایند مورد نظر ماست. بازی خستی خواهیم داشت اما می خواهیم توانایی های خودمان را در زمین نشان دهیم و این توانایی را بر حریف هم تحمیل کنیم و بازی را ببریم. 

وی در مورد اوزیل هم توضیح داد:

بازیکنان عادت می کنند که در وقفه بازی های ملی نیز بازی کنند و در بازی های مهم به میدان بروند و وقتی این روند برایشان تمام می شود، فکر می کنم خوب است و می شود فقط به تیم باشگاهی خود فکر کنند. من با دقت او را زیر نظر داشتم و او سه روز در آخر هفته به صورت کامل استراحت کرد. او مانند دیگر بازیکنان تیم به سختی تلاش می کند.

رابطه ما بسیار خوب است. من رابطه بسیار خوب و حرفه ای با مسوت دارم و سعی می کنم او را برای پیشرفت تشویق کنم تا او تمام کیفیتش را برای ما به نمایش بگذارد. 

وی در پاسخ به شایعه مطرح شده که امری از مسئولین زمین خواسته است تا در قبل از بازی مقابل منچسترسیتی زمین را آبیاری نکنند، گفت:

این را خودم هفته پیش در روزنامه خواندم. این حقیقت ندارد. ما همچنان روند خودمان را ادامه می دهیم و برنامه های خودمان را پیش می بریم.

وی در مورد جدایی گازیدیس، برای پیوستن به میلان هم گفت:

هر صحبتی که من با او می کنم  در مورد برنامه های تیم آرسنال و کار خودمان است و در مورد آینده او صحبت نمی کنیم. هر صحبتی با او در مورد خودمان، روند خودمان و برنامه های خودمان است. من فکر می کنم این سوال مربوط به اوست.

وی در مورد تمدید قرارداد ناچو مونرئال هم گفت:

من او را از  زمانی که در اوساسونا بازی می کرد می شناختم و وقتی به اینجا آمدم انگار با یک ناچو جدید آشنا شدم. من از بودن او بسیار خوشحالم چرا که او 32 ساله است اما از لحاظ فیزیکی و کیفیت بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. فکر می کنم باید با او قرارداد جدیدی امضا کنیم تا او کنار ما در آرسنال حضور داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم

آبی‌ها که طی ۱۷ مصاف خانگی اخیرشان با چکش‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فقط ۱ بار شکست خورده‌اند، به دنبال حفظ رکورد خوب‌شان خواهند بود. 

چلسی در یکی از شهرآوردهای لندن، میزبان وست هم خواهد بود.

طرفداری | شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در گام قبل با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل دیگر تیم لندنی یک تاتنهام، به مسیر پیروزی برگشتند، در رده هشتم جدول حضور دارند و وست هم نیز با ۲ امتیاز کمتر، یک پله پایین‌تر در تعقیب آن‌هاست. پوچتینو هنوز هم بیش از ۱۰ بازیکن تیمش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد ولی هواداران انتظار دارند تیم او حداقل پایان خوبی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشته باشد. 

در آن سوی میدان تیمی حضور دارد که تساوی ۲-۲ مقابل لیورپول در گام قبلی، پنجمین بازی بدون پیاپی بردشان محسوب می‌شد. تیم دیوید مویس به ویژه در سال جدید میلادی انتظارات را برآورده نکرده است و این احتمالا به قیمت عدم راهیابی به مسابقات اروپایی پس از سه فصل گذشته خواهد بود. 

ترکیب احتمالی چلسی و وست هم چلسی (۱-۳-۲-۴): پتروویچ | چالوبا، بادیاشیل، کوکوریا، گیلکریست | گلگر، کایسدو | مودریک، پالمر، مادوئکه | جکسون وست هم (۱-۳-۲-۴): آرئولا | سوفال، زوما، اوگبونا، امرسون | آلوارز، سوچک | پاکتا، کودوس، بوون | آنتونیو

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم