Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 3 امتیاز از کیه‌وو کسر و رئیس این باشگاه هم با 3 ماه محرومیت مواجه شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه کیه‌وو ورونا حاضر در سری آ بعد از آن که از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) با اتهام تخلفات مالی و پولشویی مواجه شد، به پرداخت 200 هزار یورو جریمه نقدی و کسر 3 امتیاز محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لوکا کامپدلی، رئیس این باشگاه هم با 3 ماه محرومیت مواجه شده است. کیفرخواست علیه کامپدلی و برخی دیگر از مدیران ارشد باشگاه ورونایی به دنبال تخلف در حساب های مالی مرتبط با نقل و انتقالات میان کیه‌وو و چزنا صادر شده است.

نماینده FIGC خواهان محرومیت 3 ساله کامپدلی و کسر 15 امتیاز از کیه‌وو شده بود. 

کیه‌وو که فصل را با دو باخت 3-2 و 6-1 مقابل یوونتوس و فیورنتینا آغاز کرده بود، در هفته سوم با تساوی بدون گل مقابل امپولی اولین امتیاز فصل را دشت کرده بود و با 1 امتیاز و تفاضل گل 6- در قعر جدول 20 تیمی سری آ قرار داشت. با کسر این سه امتیار، امتیازات کیه‌وو به 2- می‌رسد و این تیم کار سخت تری برای جدا کردن خود از قعر جدول خواهد داشت. 

شاگردان لورنزو دی‌آنا در هفته چهارم سری آ، روز یکشنبه در ورزشگاه المپیکو مهمان رم خواهند بود.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی سری آ کیه وو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.   به گزارش رسمی فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.   رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.   ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان