Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت: با توجه به گزارشی که از ناظر داوری بازی روز چهارشنبه دریافت کردیم، تیم داوری در این مسابقه عملکرد خوبی داشته است و باید بگویم شاهد هیچ اشتباه تأثیرگذاری از جانب تیم داوری براساس این گزارش نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانیان در ادامه افزود: البته بررسی دقیق‌تر فیلم بازی در هفته جاری مثل تمامی مسابقات دیگر انجام خواهد شد، اما به طور کلی شاهد داوری خوبی در این بازی بوده‌ایم و باشگاه‌ها هم مطابق معمول اگر اعتراضی به داوری داشته باشند، طبق روال همیشگی می‌توانند اعتراضات خود را به شکل مکتوب و رسمی اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص برخی اعتراضات صورت گرفته در این بازی به عملکرد داوران، اضافه کرد: بروز چنین رفتارهایی در طول بازی شایسته نیست. من فکر می‌کنم از جانب مربیان هر دو تیم شاهد برخوردهای غیرحرفه‌ای در طول مسابقه بودیم. البته مربی به دنبال نتیجه گرفتن تیم خودش است و در برخی موارد ممکن است دچار اشتباه شود، اما مربیان ما نباید فراموش کنند که این اعتراضات سکوها را ملتهب می‌کند و طبیعتاً فشار مضاعفی به داور وارد می‌کند که رفتار درست و حرفه‌ای نیست.

وی در خاتمه تصریح کرد: انتظار ما این است که مربیان محترم با آرامش در کنار زمین کار خودشان را دنبال کنند و اگر هم اعتراضی دارند، به شکل مستند و قانونی اعلام کنند. طبیعتاً به این اعتراضات هم رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

168 / 168 فریدون اصفهانیان کمیته داوران پرسپولیس نساجی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فریدون اصفهانیان کمیته داوران پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی