Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@19:40:54 GMT

عوامل اورژانس نماینده مجلس را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۹۵۲۶

عوامل اورژانس نماینده مجلس را نجات دادند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، دکتر پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران گفت:در حاشیه بازی دیشب پرسپولیس و نساجی مازندران نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، در استادیوم دچار ایست قلبی شد‌ که بلافاصله با اقدام به موقع تکنسین های اورژانس عملیات احیای قلبی تنفسی (cpr) صورت گرفت که سرانجام به زندگی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز پنج شنبه نیز افزود: شب گذشته همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و نساجی قائمشهر 50 نفر اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی به همراه 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه موتورلانس در محل ورزشگاه آزادی تهران مستقر بودند.

به گفته محمد کرم درآبادی، تکنسین های اورژانس حاضر در محل ورزشگاه آزادی به 24 نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه کردند و یک نفر که نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بود به بیمارستان منتقل شد.

از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نتیجه 2 بر یک مقابل نساجی قائمشهر به پیروزی رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس و نساجی مازندران نماینده مردم قائمشهر ایست قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!