Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@15:36:35 GMT

دکوراسیون بنفش منزل جذاب و شیک

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۹۵۳۳

دکوراسیون بنفش منزل جذاب و شیک

زمانی که وارد یک خانه می‌شویم اولین اتاقی که می‌بینیم اتاق پذیرایی و نشینمن است که اگر قصد استفاده از رنگ بنفش را در دکوراسیون داخلی به عنوان رنگ کاغذ دیواری و یا رنک لوازم خانه خود ایده‌های این بخش پیشنهادات خوبی هستند. برای بخشیدن روح آرام و صمیمیت بیشتر به این اتاق رنگ بنفش را با رنگ زرد و یا سفید ترکیب کنید تا انرژی متعادل داشته و خسته کننده نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



            به آشپزخانه می‌رویم
این روز‌ها استفاده از کابینت‌های براق بسیار رایج شده است که شفافیت این نوع کابینت‌ها اگر رنگ بنفش هم به خود بگیرد تعریفی از تمیزی و دلنشین بودن را به خود می‌گیرد. نکته قابل توجه در انتخاب رنگ بنفش برای آشپزخانه این است که اگر قصد استفاده رنگ بنفش در کنار رنگ مشکی را دارید هرگز رنگ مشکی را برای کابینت‌های قسمت بالای آشپزخانه به کار نگیرید و در کنار استفاده از رنگ مشکی در کابینت‌های قسمت پایین آشپزخانه، سرامیک و یا میز و.. را حتما مرکب از رنگ سفید انتخاب کنید.    
اتاق خواب بخشی که با طراحی دکوراسیون مناسب در داشتن یک خواب راحت بعد از فعالیت روزانه را به همراه خواهد داشت. در این تصاویر استفاده کاغذ دیواری‌هایی به رنگ بنفش را می‌بینید که در اتاق اول با رنگ روتختی و با تناژ روشن استفاده شده و در اتاق خواب دوم که اتاق کودک است برای تکمیل شادی رنگ سبز را ترکیب کرده و در اتاق خواب آخر رنگ قهوه‌ای را برای بخشیدن گرما به دکوراسیون انتخاب کرده است.
حمام و دستشویی فضایی را میطلبد که بعد از مدتی استفاده جلوه پاکیزگی خود را همچنان داشته باشد که رنگ بنفش خطلتی اینگونه دارد.     منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون منزل دکوراسیون آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • فیلم| آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • فیلم/ آتش‌سوزی منزل مسکونی در کرمانشاه
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟