Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار احمد مرادی زاده؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انار در مصاحبه با خبرنگارما ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش، بیان کرد: انشاالله به یاری خدای تبارک وتعالی روز ۲۴ شهریور ماه ۹۷ شاهد افتخار آفرینی دیگری از حضور حماسی و باصلابت بسیجیان خواهیم بود، آن هم با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)   مرادی افزود:برای دومین بار و این بار به یاد شهیدان گلگون کفن وسرافراز ۸ سال دفاع مقدس و حمایت مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی با شعار محوری عاشقان وحدت - ایستادگی و پیشرفت شاهد حضور باشکوه بسیجیان بالاخص نسل سومی‌ها و چهارمی‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:به یاد سپاهیان محمدرسول ا... در زمان دفاع مقدس که بسیجیان به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند انشاالله قرار است رزمایش محمد رسول ا... ۲ همزمان در سراسر کشور در شهریور ماه برگزار گردد.
سرهنگ مرادی بیان کرد: در این رزمایش ضمن تمرین حفظ و انسجام و ارتقاء آمادگی بسیجیان، لشکریان مخلص خدا و گل‌های بوستان انقلاب آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اعلام خواهند کرد.
ایشان همچنین خاطرنشان کرد: آری بسیج طبق فرمایش مقام معظم رهبری لشکر انقلاب است، مال انقلاب است و لذا آماده است در هر زمان با توطئه‌های دشمنان مقابله کند و دشمنی که درصدد است انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نگیرد مایوس و ناامید کند و این مسیر را با قدرت ادامه دهد. دشمن باید بداند ایران اسلامی این گونه جوانانی دارد که عاشق امت - ولایت- نظام و کشور هستند.
ایشان در پایان اظهار داشت: نکته مهم دیگر در این رزمایش اردو‌های جهادی است که تبلور خدمت و سازندگی بدون منت است، خدمت رسانی به مردم که شامل کار‌های عمرانی-فرهنگی-مذهبی-پزشکی-بهداشتی و. است و با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم نقش آفرینی خواهند کرد و در یک کلام اردو‌های جهادی نمونه بارز آتش به اختیار است که با حضور جوانان در مناطق محروم انجام می‌گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود، گفت: شاید کسی تصور نمی‌کرد ارتشی که در دوران پهلوی اول بنیان گذاشته شد و در دوران پهلوی دوم به نماد اصلی طاغوت و ژاندارم منافع غرب در خاورمیانه تبدیل شده بود، بعد از سرنگونی طاغوت بلافاصله با انقلابِ برآمده از دل مردم، اعلام وفاداری کرده و در ادامه به بازوی قدرتمندی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود. ارتشی که حالا بنا بر فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های مقاومت هم ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 6081836 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه