Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که شرایط حضور بازیکنان دورگه در این تیم فراهم شود. ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی مقابل فیلیپین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی بود و فیلیپین نیز تیم خوبی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم 2 نقطه قوت دارد، اول این که بازیکنان فیلیپین یک دست و خوب هستند و حضورشان در ترکیب فقط با سلیقه سرمربی انجام می‌شود. دوم این که فیلیپینی‌ها این فرصت را دارند که از بازیکنان بین‌المللی نیز استفاده کنند. در واقع یک بازیکن خوب خارجی می‌تواند تغییر زیادی در یک تیم ایجاد کند. ما هم امیدواریم مثل فوتبال بتوانیم از بازیکنان ایرانی الاصل که در خارج از کشور هستند استفاده کنیم.

وی افزود: ما امروز فشار زیادی به حریف آوردیم و کنترل تقریبا خوبی داشتیم. البته روی ضد حملات 15 امتیاز از دست دادیم و زیر سبد نیز 10 ، 11 امتیاز را به حریف تقدیم کردیم. خوشحالم که امروز توانستیم از میزبانی استفاده کنیم، چرا که این شرایط یک امتیاز خوب برای ما محسوب می‌شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط حامد حدادی گفت: حامد سال‌هاست که به تیم ملی کمک می‌کند، در شرایط فعلی سلامتی او خیلی اهمیت دارد و قرار نیست که ما به هر صورتی برنده شویم. حامد از کوارتر سوم به بعد می‌خواست وارد زمین شود، اما من به خوبی از شرایط مصدومیتش آگاه هستم. باید به این نکته هم اشاره کنم که ما باید به جایی برسیم که اگر بازیکنی نیاز به استراحت دارد یا مصدوم می‌شود به نبودنش عادت کنیم و حس مسئولیت در سایر بازیکنان بیشتر شود. ما باید تحت فشار قرار بگیریم که به جوانان بهای بیشتری بدهیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. در واقع باید این پشتوانه ایجاد شود و در چنین شرایطی که نفرات اصلی مصدوم می‌شوند این جوانان باید خودشان را نشان بدهند.

شاهین‌طبع در خصوص شرایط استفاده از بازیکنان دورگه در تیم ملی بسکتبال، گفت: در برخی از رشته‌ها شرایط سربازی و استفاده از بازیکنان دورگه فراهم شده است. ما به دنبال آن هستیم که این کار را نیز برای بسکتبال انجام دهیم. برای مثال آرو گرامی‌پور یکی از نفراتی است که مد نظر ما قرار دارد. او می‌خواست برای این پنجره مسابقات در کنار تیم ملی باشد، اما با توجه به این که هنوز به خدمت سربازی نرفته ترسید که به ایران بیاید. در همین خصوص خانواده این بازیکن یک وکیل را مشخص کرده تا این فرد بتواند کارت پایان خدمت گرامی‌پور را بگیرد. همچنین بازیکن دیگری به نام مایک رستم‌پور نیز مد نظر ما بود، اما او و همچنین مدیربرنامه‌هایش اعلام کردند که برای حضور در تیم ملی ایران پول می‌خواهند و ما گفتیم با وجود آن که رستم‌پور بازیکن خوبی است اما نمی‌توانیم به او بابت حضور در تیم ملی پول بدهیم.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم