Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@18:54:27 GMT

حادثه دلخراش برای یک طلبه جوان در مشهدمقدس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۰۵۲۷

همزمان با ایام محرم الحرام طلاب و روحانیون با کمترین چشم‌داشتی فعالیت‌های تبلیغی خود را در روستا‌های اطراف مشهد مقدس آغاز کرده‌اند.

یکی از این طلاب، حجت الاسلام مهدی غلامی است که با حداقل امکانات در روستای «کنه بیست» مشهد از ابتدای ماه محرم فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده است، اما حادثه‌ای دلخراش مانع ادامه فعالیت تبلیغی وی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که برای تهیه ادوات و وسایل عزاداری سیدالشهدا (ع) در روز نخست محرم در حال مراجعت به مشهد مقدس بوده براثر واژگونی خودرو دچار سانحه شده و اینک در یکی از بیمارستان‌های مشهدمقدس بستری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محرم مشهد مقدس مشهد عزاداری خودرو مشهد مقدس حادثه طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: یک مرد جوان ظهر امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ) هنگام ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

آتشپاد غلامرضا رضایی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل  حادثه در محله الهیه اعزام شدند و جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون  منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود