Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:49:54 GMT

قربانی: حیف شد دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم/ واقعا بازی خوبی بود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۱۱۶۷

قربانی: حیف شد دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم/ واقعا بازی خوبی بود

سرمربی تیم سردار بوکان گفت: تیم ما تازه شکل گرفته و از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم. فقط می‌توانم بگویم خیلی حیف شد که در دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان بعد از شکست مقابل سایپا در جام حذفی گفت:‌ از بازیکانم تشکر می‌کنم. واقعا بازی خوبی بود. بازیکنانم بیشتر از چیزی که در حدش هستند مایه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما تازه شکل گرفته و از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم. فقط می‌توانم بگویم خیلی حیف شد که در دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم. نمی‌دانم پنالتی درست بود یا نه اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

او در مورد حضور پرتعداد هواداران تیمش در ورزشگاه گفت: با آگاهی از این شرایط، تیم بوکان را انتخاب کردم و دوست داشتم در ابتدای دوران مربی‌گری در تیم پرطرفداری باشم. البته سال‌های آینده در تیم‌های پرطرفدار مربی‌گری خواهم کرد. کلاس خوبی برایم بود تا خودم را محک بزنم. مردم بوکان شایسته بهترین‌ها هستند و این تیم، همه چیزشان است ولی سخت‌افزار مورد نیاز تیم فراهم نیست. امسال به آن‌ها قول می‌دهم به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

سرمربی سردار بوکان همچنین بیان کرد: اسپانسر خوبی به کمک ما آمده و شرایط بهتر شده است. مقداری نارسایی داریم که نیاز به زمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم