Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:48:29 GMT

سرمربی تیم سردار بوکان: حیف شد باختیم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۱۴۲۵

سرمربی تیم سردار بوکان: حیف شد باختیم

تهران - ایرنا - «پیروز قربانی» سرمربی تیم فوتبال سرداربوکان گفت: حیف شد در دقایق پایانی به سایپا باختیم و نتوانستیم راهی مرحله بعدی رقابت های جام حذفی شویم.

قربانی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر سایپا و حذف از گردونه رقابت های جام حذفی فوتبال در نشست مطبوعاتی این دیدار، بیان کرد: بازیکنانم در این دیدار از جان مایه گذاشته و تلاش خود را کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم، افزود: این درحالی است که بازیکنان سردار بوکان هنوز به هماهنگی لازم نرسیده اند اما امروز و در دیدار برابر تیم سایپا از جان مایه گذاشتند که از آنان تشکر می کنم.
تیم سایپا بر اساس قرعه در این دیدار میزبان تیم سردار بوکان بود. این تیم هوادار قابل توجهی نداشت اما بیش از 500 هوادار علاقه مند به تیم سردار بوکان در ورزشگاه پاس قوامین حاضر و تیمشان را تشویق می کردند.
سرمربی این تیم درباره حضور هواداران در ورزشگاه نیز گفت: هواداران این تیم مختص استان کرمانشاه نیست این تیم در سراسر ایران و حتی خارج از کشور نیز هوادار دارد.
وی گفت: این تیم با حرفه ای شدن فاصله دارد اما قول می دهم با حمایت هواداران و مسئولان منطقه به لیگ دست یک صعود کند.
سرمربی تیم فوتبال سرداربوکان در پاسخ به این سئوال که چرا این تیم را برای مربیگری انتخاب کردید،اظهار داشت: می خواستم مربیگری را با تیمی آغاز کنم که هواداران زیادی داشته باشد بنابراین با آگاهی و شناختی که از این تیم داشتم این تیم را برگزیده و از آن راضی هستم.
تیم دست دومی سرداربوکان امشب (پنجشنبه) و در ادامه برگزاری رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بریک مغلوب تیم لیگ برتری سایپا شد و از گردونه این رقابت ها کنار رفت.
ورزشی**9144*شبس*1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام حذفي سرمربي سردار بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!