Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:46:06 GMT

دایی: بازی سختی برابر سردار بوکان داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۱۵۰۲

دایی: بازی سختی برابر سردار بوکان داشتیم

تهران-ایرنا- «علی دایی» سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: همانطورکه پیش بینی می کردیم بازی سختی برابر تیم سردار بوکان داشتیم و این بازی در وقت های اضافه به پایان رسید.

علی دایی پس از برد 2 بریک سایپا برابر تیم دست دومی سردار بوکان با بیان اینکه در نیمه اول می توانستیم کار این تیم را تمام کنیم درنشست مطبوعاتی این دیدار، عنوان کرد : هنگامی که ضربه پنالتی را گل نمی کنیم و فرصت های بدست آمده را به آسانی هدر می دهیم بازی سخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سایپا درفصل جاری یک مدعی کسب عنوان قهرمانی درجام های پیش رو است درباره شرایط دیدار امشب تیمش برابر سردار بوکان نیز عنوان کرد: در هر دو نیمه این دیدار تیم برتر میدان بودیم اما با بدشانسی به گل نمی رسیدیم البته بازیکنان تیم حریف درنیمه دوم دو یا سه بار حمله کردند که بدنبال خطا در محوطه جریمه صاحب پنالتی شدند و برخلاف جریان بازی نیز به گل رسیده و از ما پیش افتادند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم سردار بوکان در دیدار برابر سایپا اضافه کرد:بازیکنان این تیم برای اینکه نتیجه بازی را به ما واگذار نکنند مردانه جنگیدند این درحالی است که بازیکنان سایپا نیز باید بهتر بازی می کردیم تا این بازی به وقت های اضافه کشیده نمی شد.
دایی با بیان اینکه دراین دیدار چند بازیکن اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت،افزود: ما به دنبال کسب موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هستیم و برای این مهم تلاش می کنیم البته خوب می دانیم برای رسیدن به اهداف عالی خود به کار و تلاش بیشتر نیاز داریم.
دایی درباره مناقشه اخیر بین او و باشگاه پرسپولیس نیز گفت: همیشه دوست داشتم با پرسپولیس مصالحه کنم در این 4 سال هم این موضوع را نشان داده و دوست دارم این مساله حل و فصل شود البته از نظر من مشکلی وجود ندارد و امیدوارم این موضوع نیز بزودی حل شود.
ورزشی **9144

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام جذفي دايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه