Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:49:42 GMT

مسابقات ورزشی طناب زنی کشور در شهرکرد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۱۵۴۰

مسابقات ورزشی طناب زنی کشور در شهرکرد آغاز شد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش برای همه دولت ها از اهمیت بالایی برخوردار است ، به همین دلیل دولت ها بر روی ورزش سرمایه گذاری هنگفتی می کنند.
به گزارش ایرنا، حمید کریمی در آیین گشایش این رقابت ها افزود : ورزش زبان مشترک ملت هاست و وقتی تیم ها ملی در مسابقات بین المللی برنده می شوند ، همه مردم خوشحال می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تنها 5 تا 7 درصد جمعیت کشور به صورت سازماندهی شده ورزش می کنند، اظهار داشت : با احتساب ورزش همگانی و حرفه ای بین 15 تا 20 درصد مردم به ورزش می پردازند که در این زمینه فقر حرکتی وجود دارد.
به گفته وی، ورزش همگانی در جامعه محجور مانده است و در کنار ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی توجه شود و ورزش همگانی به یک گفتمان تبدیل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ورزش طناب زنی را مجموعه ای از ورزش های جذاب دانست و گفت : انعطاف پذیری ، سرعت بالا و چابکی از مهمترین ویژگی ها این ورزش است.
نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی نیز گفت: رشته ورزشی طناب زنی از ارزان ترین و جذاب ترین رشته های ورزشی در جهان است.
میترا روحی دهکردی افزود: رشته ورزشی طناب زنی در سطح آموزشگاه ها و مدارس شروع شد و اکنون به دانشگاه ها رسیده است و ایران می تواند در این رشته ورزشی در آسیا و جهان به مدال دست یابد.
به گفته وی، در مسابقات جهانی دختران زیر 14 سال و بالای 14 سال این رشته ، طناب زنان ایرانی موفق به کسب عناوین قابل قبولی شدند و این نشان می دهد که این رشته ورزشی قابلیت کسب مدال را دارد.
به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور یکصد ورزشکار طناب زن از 13 استان کشور به مدت دو روز به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جهان چهارمحال و بختیاری رشته های ورزشی فقر ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه‌شنبه در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان اظهار کرد: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.
وی افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل گفت: استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.
طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، هشت رشته ورزشی شامل کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در مسابقات جام صفوی اردبیل در اردیبهشت ماه اعلام آمادگی کرده‌اند و برگزاری برخی مسابقات در برخی رشته‌ها از جمله کشتی فرنگی نوجوانان به صورت ملی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است