Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قزوین مریم بیدخام در دیدار با امیر هوشنگ عندلیبیان رییس اداره امور آسیبهای اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از تاکیدات مقام معظم رهبری است افزود: جهت کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی همکاری و تعامل تمامی دستگاههای متولی فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی و اجرای برنامه ها اضافه کرد:بخشی از این برنامه ها با مشارکت فعال و همکاری تشکل های مردم در سطح استان انجام شد.
بیدخام ادامه داد: با اجرای این برنامه ها ، انتظار داریم با حساسیت و اهتمام ویژه دستگاههای اجرایی ذیربط  شاهد کاهش معضلات و آسیبهای اجتماعی در سطح استان قزوین باشیم.
وی با بیان اینکه  در اجرای برنامه ها باید اولویت بندی مناسبی در ارائه و اجرای برنامه ها داشته و با احصای ظرفیت ها از آنها جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم افزود: در بخش اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، باید دستگاه‌های متولی با نگاه برنامه محور و پرهیز از موازی کاری برای کنترل و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی اقدام کنند.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آسیب های اجتماعی فرهنگ سازی فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری وزارت کشور رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها