Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:27:23 GMT

دایی: مشکل ما با پرسپولیسی‌ها حل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۱۶۱۴

دایی: مشکل ما با پرسپولیسی‌ها حل خواهد شد

علی دایی مدعی شد شاگردان دیدار مقابل سردار بوکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برای خود سخت کرده بودند.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش، سایپا مقابل سردار بوکان و راهیابی نارنجی‌پوشان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همان‌طور که قبل از بازی هم گفته بودم، بازی خیلی سختی داشتیم و فکر می‌کنم خودمان این بازی را سخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانستیم در نیمه اول کار تیم سردار را تمام کنیم.

وی ادامه داد: حریف در نیمه دوم یکی دو بار وارد زمین ما شد که یکی از این صحنه‌ها منجر به پنالتی و گل این تیم شد. ما هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و آنها را  از دست دادیم. پس از گل، بازی در اختیارمان بود و حریف به ندرت وارد زمین ما می‌شد. بازیکنان سردار بوکان هم مردانه جنگیدند و مردانه کار کردند. ما باید بهتر از این کار می‌کردیم تا بازی به وقت اضافه نمی‌رسید. خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره هدف این تیم در مسابقات جام حذفی نیز گفت: مطمئناً ما خیلی دوست داریم امسال در هر سه جام موفق باشیم. داریم کار می‌کنیم و امروز چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. تیم ما باید بهتر از این‌ها کار کند و اگر بخواهیم به اهداف بزرگ خود برسیم، ‌باید بهتر از این کار، تمرکز و تمرین کنیم و نباید این همه موقعیت را از دست بدهیم.

دایی درباره موضوع مطالباتش از تیم پرسپولیس که ممکن است منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شود، تصریح کرد: راجع به این موضوع حرف نمی‌زنم. چهار سال است درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. خودم پیگیر این ماجرا نیستم و وکیلم کارها را انجام می‌دهد. ما همیشه دوست داشتیم با پرسپولیسی‌ها مصالحه کنیم و همه جوره این را نشان داده‌ایم. الان هم مشکلی از لحاظ ما نیست، اما متأسفانه مشکل ایجاد می‌کنند. آن هم حل می‌شود و مشکلی ندارد.

وی درخصوص استقبال هواداران تیم فوتبال سردار بوکان از این مسابقه خاطرنشان کرد: هواداران بزرگ‌ترین سرمایه یک تیم فوتبال محسوب می‌شوند. تیم من در زمین خودمان هوادار ندارد. هواداران دلگرمی بزرگی به تیم و بازیکنان خود می‌دهند. سردار بوکان با این هواداران، می‌تواند لیگ دسته دوم را بهتر تمام کند و پس از مدتی لیگ برتری شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام پرسپولیس جام حذفی سردار بوکان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!