Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ساپیا بعد از پیروزی دشوار تیمش برابر سردار بوکان در جام حذفی گفت: خودمان بازی را سخت کردیم و می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم.

علی دایی در نشست خبری بعد از برتری مقابل سردار بوکان درجام حذفی اظهار کرد:‌ همان طور که قبل از بازی گفته بودم، مصاف سختی داشتیم. خودمان بازی را سخت کردیم و می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه یک پنالتی هم گل نکردیم اما خدا را شکر می‌کنم که بعد از گل، بازی در دست ما بود. آن‌ها مردانه جنگیدند و مردانه کار کردند. ما باید بهتر بازی می‌کردیم که کار به وقت اضافه نکشد.

او افزود: امسال خیلی دوست داریم در هر سه جام موفق باشیم. امروز متاسفانه چند بازیکن مصدوم را نداشتیم اما تیممان باید بهتر از این‌ها کار کند. اگر بخواهیم هدف بزرگی داشته باشیم باید تمرکز بهتری داشته باشیم و این همه موقعیت از دست ندهیم.

علی دایی: هوادار بزرگ‌ترین سرمایه برای تیم فوتبال است

او درباره حضور هواداران بوکانی در ورزشگاه هم گفت: هوادار بزرگ‌ترین سرمایه برای تیم فوتبال است. من در زمین خودم هوادار ندارم. آن‌ها دلگرمی تیمشان هستند. مطمئنم تیم بوکان با این هواداران می‌تواند لیگ دو را بهتر از این تمام کند و شاهد یک تیم بوکانی در لیگ برتر باشیم.

دایی همچنین درباره اظهار نظر مدیران باشگاه پرسپولیس درباره محروم کردنش عنوان کرد:‌ چهار سال درباره این مساله صحبت می‌کنم و خودم پیگیر این موضوع نیستم و وکیلم آن را دنبال می‌کند. همیشه دوست داشتم با پرسپولیس مصالحه کنم. همه جوره هم در این چهار سال این را نشان دادیم. مشکلی از جانب ما نیست و مشکل را ایجاد می‌کنند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد