Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده، دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران درباره پیروزی سخت تیمش مقابل سردار بوکان بیان کرد: فقط می‌شود گفت که بازی را بردیم و زمانی که می‌گویند، برخی از بازی‌ها گره می‌خورد، تقابل ما و سردار بوکان مصداق همین حرف است و قطعا اگر مقابل تیم حریف پنالتی را به گل تبدیل می‌کردیم، بازی راحت‌تر می‌شد، اما پس از اینکه پنالتی از دست رفت، بازیکنان دچار شوک شدند و بازی گره کور خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما خط دفاعی و دروازه بان حریف خوب کار کردند و خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم. در لیگ برتر چهارم جدول هستیم و شرایط خوبی داریم و بازی‌های زیبایی را انجام می‌دهیم، اما برخی بازی‌ها گره می‌خورد و نمی‌توانید کاری کنید و تقابل با سردار بوکان از آن دیدار‌ها بود. اگر با تیمی بازی می‌کردیم که در لیگ‌های بالاتر بود، شرایط روحی مان فرق می‌کرد، اما از دست دادن پنالتی سبب شد تا روحیه مان تضعیف شود و نتوانیم خوب بازی کنیم.

فلاح زاده ادامه داد: سایپا در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و به مردم این نوید را می‌دهیم که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشیم. در تیم علی دایی هیچ بازیکنی ثابت یا ذخیره نیست و فصل گذشته خوب بودم و مزد زحماتم را گرفتم، اما در این فصل در یک بازی عملکرد ضعیفی داشتم و روی نیمکت نشستم، شاید اگر مربیان دیگری بودند من را روی نیمکت نمی‌گذاشتند، اما علی دایی این شخصیت را ندارد و هر بازیکنی خوب بود بازی می‌کند و هر کسی عملکرد بدی در تمرینات داشته باشد، نیمکت نشین است. در بازی پیکان عملکرد ضعیفی داشتم و نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و به همین دلیل نیمکت نشین شدم.

دروازه بان تیم سایپا در پایان گفت: نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و در تیم دایی اگر بد بازی کنید، نیمکت نشین می‌شوید و من، چون از این موضوع اطلاع داشتم، تلاش کردم تا بیشتر کار کنم و در جام حذفی هم بازی کردم. منادی هم دروزاه بان خوب و آینده داری است و امیدوارم رقابت سالمی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:جدایی مهاجم اهوازی سایپا یک شب پیش از بازی با فولاد

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد

فولاد ۱ - سایپا ۲ / پیروزی سایپا در واپسین لحظات

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم سایپا درباره بازی با سردار بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)