Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه حریرنخ اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کارخانه 5 سال معوقه داشت و عملاً از چرخه تولید و اشتغال خارج شده و به تعطیلی کامل رسیده بود، اما با حمایت‌هایی که صورت گرفت و با تجربه و استعداد مدیرعامل آن، کارخانه به حالت اولیه فعالیت خود برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در حال حاضر 370 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند، افزود: حالت نشاط، شادابی و تداوم اشتغال را در چهره تک تک افراد حاضر در اینجا مشاهده کردیم، اضطراب و نگرانی از این‌که کارخانه دوباره با رکود مواجه شده و شرایطی ایجاد شود که افراد شاغل در اینجا با بیکاری اجباری مواجه شوند، پایان یافته است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مدیرعامل کارخانه حریر نخ اصفهان، این کارخانه به حالت اولیه خود برگشته است و تولیداتش هم در صنعت نساجی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

سعید صادقی مدیرعامل کارخانه حریر نخ اصفهان نیز در حاشیه بازدید سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از این کارخانه گفت: افتتاح این کارخانه در حاشیه جاده سجزی-کوهپایه در شرق اصفهان به 50 سال قبل باز می‌گردد اما تا پیش از سال 91 به دلیل مشکلات متعدد تقریباً تعطیل شده بود.

وی با بیان این‌که حقوق کارکنان کارخانه 5 سال عقب افتاده بود، اضافه کرد: تأمین اجتماعی حدود 1.4 میلیارد تومان طلب داشت اما با این همه از سال 91 راه‌اندازی مجدد کارخانه صورت گرفت.

این سرمایه گذار بخش خصوصی ادامه داد: کارخانه حریر نخ با 50 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی 370 نفر ظرفیت تولید سالانه 6 هزار تن انواع نخ را دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید

دریافت 6 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- امین ناصری: زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید باران و جاری شدن آب همچنان دچار آبگرفتگی است.

کد خبر 6095851

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • وضعیت زیرگذر کارخانه قند اصفهان پس از بارش‌های شدید
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها