Web Analytics Made Easy - Statcounter

«از گرم کردن تا بازی تیمی هندبال» کتابی منتشرشده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که مخاطبان خود را با تکنیک‌های این ورزش آشنا می‌کند.

به گزاری خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «از گرم کردن تا بازی تیمی هندبال» با عنوان اصلی from warm up to HANDBALL team play نوشته جورج مدینگر با ترجمه محمد رشیدی، امیرحسین عبادی و آرزو شاهمرادی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب حاوی 75 شیوه تمرینی در رشته ورزشی هندبال است که می‌تواند مورداستفاده علاقه‌مندان این رشته ورزشی باشد.

در کتاب «از گرم کردن تا بازی تیمی هندبال» تمرین‌های خوبی برای بازیکنان و علاقه‌مندان به رشته ورزشی هندبال گنجانده شده که در هر مرحله از تعلیم هندبال می‌توان آن‌ها را اعمال کرد.

این کتاب شامل موضوعاتی چون گرم کردن، مسابقات سرعتی، تمرینات پایه‌ای، توالی شوت‌ها، عمل تدافعی و استقامت است که از شوت برای گرم کردن دروازه‌بان تا محتویات عادی مرحله اصلی و بازی‌های نهایی را در برمی‌گیرد.

در این کتاب هر تمرین به‌سادگی توصیف و نشان داده شده و در پایان مطالعه هم خواننده می‌تواند تمام واحد تعلیمی و فن را فرا بگیرد. هدف این واحد تعلیم بهبود شوت کردن و تصمیم‌گیری سریع تحت فشار است.

کتاب «از گرم کردن تا بازی تیمی هندبال» نوشته جورج مدینگر با ترجمه محمد رشیدی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی، امیرحسین عبادی مربی بین‌المللی بدن‌ساز هندبال و آرزو شاهمرادی دبیر آموزش و پرورش در 207 صفحه، قطع وزیری، تیراژ هزار نسخه و با قیمت 80 هزار تومان، توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان منتشر شد.

انتهای پیام/4031

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد