Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر غفور در پایان دیدار با بلغارستان درباره این دیدار و برد با ارزش ایران برابر میزبان گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز برنده بودیم و دست همه درد نکند. همه بازیکنان داخل و خارج از زمین زحمت کشیدند و تیم را حمایت کنند. شکست دادن این تیم در فضای این سالن با حضور تماشاگران کار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلغارستان میزبان است و انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد نتیجه خوبی کسب کند.

غفور در ادامه درباره اهمیت برد این دیدار و شکست میزبان عنوان کرد: مفسران والیبال این کشور گفته بودند شکست ایران کلید موفقیت بلغارستان است، اما ما نتیجه خوبی کسب کردیم و برد مهمی به دست آوردیم.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت دیدارهای باقی مانده، خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج بهتری کسب کنیم تا حضور خوبی در این دیدارها داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در این مسابقات تشکیل خواهند داد.

زهرا محمودوند سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصصوص آخرین وضعیت نفرات اعزامی به این مسابقات اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در هر رده‌ای که برگزار شود اصولا همیشه از کیفیت بالایی برخوردار است. این دوره هم بر اساس آنچه که کنفدارسیون آسیا اعلام کرده است ۴۳ کشور در این مسابقات شرکت کردند که نشان از استقبال خوب ورزشکاران است.

وی در مورد شانس کسب مدال ملی پوشان ایران در این مسابقات گفت: در بخش بانوان ما چهار نماینده داریم که با توجه به تمرینات خوبی که در این مدت داشتند این امید وجود دارد که بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند. البته باید دید در بین این ۴۳ کشور شرکت کننده چه ورزشکارانی حضور خواهند داشت. دونده های خوبی در بخش بانوان داریم که به نظر می رسد حداقل بتوانیم به ۲ مدال دست پیدا کنیم.

سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی با اشاره به دیدار اخیر مطیعی با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند؛ عنوان کرد: در حال حاضر برای بازیهای المپیک پاریس یک سهمیه توسط فرزانه فصیحی قطعی شده است و سایر ملی پوشان هم در تلاش هستند تا در این فرصت باقی مانده بتوانند ورودی این بازیها را به دست بیاورند. اخیرا سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی با این ملی پوشان جلسه داشت تا در جریان برنامه آنها برای حضور در مسابقات مورد نیاز قرار بگیرد و یک ارزیابی از آخرین روند آماده سازی آنها داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در این زمان باقی مانده چند سهمیه دیگر را هم به دست بیاوریم.

محمودوند در پایان در مورد دیدار مدال اوران رقابتهای داخل سالن آسیا با علی دایی گفت: این دیدار به همت بخش خصوصی و با هدف حمایت از قهرمانان برگزار شد. البته در این دیدار فقط ملی پوشان دوومیدانی نبودند سایر ورزشکاران هم دعوت شده بودند. در کل حمایت به هر شکلی که باشد پسنیده است و این اقدام هم بیشتر همان جنبه حمایتی از ورزشکاران را داشت.

کد خبر 6085432

دیگر خبرها

  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود