Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:01:41 GMT

ازدواج جنجالی یک پسر با مادر مهربانش ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۲۹۰۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مادری برای خوشحال کردن پسرش با او ازدواج کرد!

حجم ویدیو: 6.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

فیلم پربازدید از اقدام عجیب یک عروس در تالار

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسر 7 ساله ای به نام لوگان مونتکستل توسط پزشکان در ماه دسامبر گذشته تشخیص داده شد که او به اختلالات ژنتیکی دچار شده است که این اختلالات ژنتیکی در مغز و سیستم عصبی او تاثیر منفی گذاشته بود که برای خانواده وی اتفاق بسیار دردناکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر عجیب و غریب از پسر 7 ساله ای به نام لوگان مونتکستل در صفحات مجازی منتشر شد که وی در این تصاویر در حال ازدواج با مادرش بود!

اما این اتفاق کمی تعجب برانگیز است که او به چه علت با مادرش ازدواج کرده است؟! این سوالی بود که ذهن تمام کاربران صفحات مجازی را درگیر خود کرده بود.

 مادر او به نام جوئلین در پاسخ گفت: پس از آن که من متوجه شدم لوگان به اختلالات ژنتیکی دچار شده است، برایم کمی سخت بود و او همیشه مثل همه پسر بچه ها آرزو داشت در عالم کودکی با مادرش ازدواج که و خیلی علاقمند بود تا با من ازدواج کند. شاید عجیب باشد ولی من برای خوشحال کردن او پذیرفتم که لوگان ازدواج کنم تا بتواند به خواسته خود دست یابد. شما شاید نتوانید درک کنید که به چه میزان لوگان خوشحال شده بود! او در خوشحالی غرق شده بود که توانسته بود به آرزوی خود برسد.

قطعا شاید هر یک از ما به جای مادر لوگان بودیم، این خواسته را نمی پذیرفتیم ولی مادر لوگان با تمام وجودش تصمیم به برگزاری این مراسم گرفت تا بتواند فرزندش که دچار اختلالاتی در مغزش شده بود، خوشحال شود.

آقای لوئیز کار کشیش حاضر در این عروسی بود و در مورد این ازدواج این چنین گفت: این ازدواج واقعی نیست و مادر لوگان با این تصمیم خود تنها قصد داشت تا فرزندش را خوشحال کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

تن فروشی زن بخاطر بی غیرتی شاهین

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

ازدواج نوشین با داماد شیطان صفت ! / او قبل از ازدواج به حجله مجتبی رفته بود!

ساناز با یک پیام خود را تسلیم امید کرد! / شکم برآمده این دختر چه رازی داشت؟!

پریسا باید با دوستان شوهر موقتش بی حیایی می کرد!

حمله 2 چاقوکش به محمد تولایی طلبه مشهدی + عکس

دستگیری 3 پسر شیطان صفت که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند+ فیلم

مرد سگش را ناچار به اقدام شیطانی با زنش کرد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ازدواج پسر سیستم عکس مادرش عکس دختر آزار زن زندگی پلیس خانواده ازدواج من فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت