Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@19:36:56 GMT

زندگی یک مومن در بستر بندگی الهی تعریف می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۲۹۳۱

زندگی یک مومن در بستر بندگی الهی تعریف می شود

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام عبداللهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین( ع ) به شرح چگونگی انتظار و آمادگی برای ظهور پرداخت.

وی گفت: وقوع ظهور حضرت بقیه الله( عج ) از وعده های حتمی و قطعی الهی است ولی زمان تحقق آن مشروط به ایجاد شرایط و آمادگی مومنین راستین و احساس نیاز واقعی بشریت دارد، لذا همانطور که بیش از هزار سال است که انسان ها در غیبت منجی عالم بشریت به سر می برند، ممکن است زمان ظهور تا منتهی الیه خود که همان یک روز مانده به قیامت است به تاخیر بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی افزود: از نبی مکرم اسلام( ص ) نقل شده است که " وای بر فرزندان آخرالزمان از دست والدینشان " که منظور آن بزرگوار بی توجهی والدین به تربیت دینی فرزندان می باشد، بنابراین وظیفه خانواده ها تربیت دینی فرزندان خود در طراز یاوران حضرت مهدی( عج ) است که این مهم در این زمانه فقط با تلاش مضاعف همراه با استقامت محقق می شود.

سخنران مراسم با تبیین سبک زندگی افراد در نظام اسلامی تاکید کرد: متاسفانه زندگی و بندگی اغلب افراد در این شرایط و زمانه جدای از هم تعریف شده است در صورتی که زندگی یک مومن نه تنها نمی تواند منهای مسیر بندگی او باشد بلکه او در بستر بندگی الهی زندگی می کند و اگر غیر از این باشد باید در اعتقادات خود تجدید نظر کند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • ببینید | ظهور شتر مرغ نادر در عربستان پس از یک قرن
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • فال انبیا فردا جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳