Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:17:17 GMT

1400 لرستانی امسال به حج تمتع مشرف شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۳۰۳۰

1400 لرستانی امسال به حج تمتع مشرف شدند

محمد خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچگونه مشکلی برای زائران استان در مکه و مدینه رخ نداد و آخرین کاروان حجاج نیز امروز به کشور باز می گردد.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای حفظ عزت، کرامت و امنیت زائران ایرانی، تمامی شرایط برای این سفر معنوی مطلوب بوده و زائران لرستانی نیز در صحت و سلامت کامل به کشور بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حج و زیارت لرستان با بیان اینکه اخرین اعزام کاروان حج تمتع لرستان به سرزمین وحی سال 94 بوده بیان کرد: در آن زمان 820 زائر اعزام شد که سهمیه استان در سالجاری نسبت به گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است.
خسروی اضافه کرد: با توجه به حجم تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص ایجاد پرواز حج در خرم آباد، ابن امر به یک مطالبه عمومی زائران و خانواده آنها تبدیل شده که در مراجعات آنان به سازمان حج و زیارت، مکرر عنوان می شود.
وی ادامه داد: سالانه 15 تا 16 هزار نفر عمره گذار و یکهزار و 400 نفر زائر تمتع از لرستان عازم سرزمین وحی می شوند که مراجعه انها به تهران، مشکلات و مخاطراتی برای آنها ایجاد می کند.
مدیر حج و زیارت لرستان گفت: بسیاری از حجاج باید از شهرهای اطراف خرم آباد تا تهران با اتوبوس سفر کنند که با توجه شرایط جاده ای، مدت زمان دست کم 9 ساعت سفرعلاوه برهزینه بر بودن خستگی آنها را بیشتر می کند.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اتوبوس تبلیغات حج تمتع خانواده لرستانی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: این تعداد زائر از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.
سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.
حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.
نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد