Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدئویی از ملکی عضو ارشد هیات مدیره استقلال دست به دست می‌شود درباره تفاوت بارسلونا و استقلال که نشان می‌دهد با چه ذهنیتی این بزرگواران وارد فوتبال می‌شوند. آفتاب‌‌نیوز :  ملکی که عضو ارشد هیات مدیره استقلال است، واقعا مشخص نیست در یک سال و اندی اخیر دقیقا چه کرده است برای استقلال. در مسائل مالی که حوزه تخصصی اوست، افتخاری اخیرا گفته بود به کمک او قراردادی 53 میلیاردی بسته شده اما اوضاع مالی تیم این رقم را با تشکیک مواجه می کند ولی آنچه درباره او عیان بوده ، ماجرای دعواهای مربوط به برنامه 90 و علیرضا منصوریان و سایر اتفاقات بود که سال قبل به بحرانی بزرگ بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درباره ماجرای سوپرجام هم که گفته شده او کسی بوده که به عنوان نماینده تام الاختیار تیم چیزی گفته تا سندی باشد برای اینکه استقلال را بازنده دربی برگزار نشده، آن هم 48 ساعت قبل از مسابقه اعلام کنند.
حالا ویدئوی منتشر شده از حرف های ملکی در برنامه شبکه خبر درباره اینکه استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ دنیا هم مهم تر هستند چون مثلا بارسلونا فقط در بارسلونا (بارسلون منظور استاد است ) بارسلوناست و وقتی برود مایورکا دیگر بارسلونا نیست!
غیر از ایرادهای قواعدی که در ساختار جمله اش وجود دارد، یک نکته مهم در خود دارد. اینکه دوستان واقعا بعد از دو سال حتی فوتبال را نمی شناسند که این قدر شعاری سخن می گویند. 
اینکه قیاس های اشتباه می کنند ، جملات سخت به کار می برند و خودشان هم نمی دانند دقیقا چه می گویند ، برای برانگیخته کردن احساسات هواداران است اما به خوبی نشان می دهند که فوتبال را نمی شناسند . 
بالاخره در هر دوره ای مسئولان پست گرفته در ورزش کشور از این دست بزرگواران زیاد به ورزش می آورند. این بار قرعه به نام آقای ملکی افتاده که از مدیران بانکی است. راستی واقعا نظام بانکی را هم همینگونه اداره می کنید دوست بزرگوار؟خبرانلاین کد خبر: ۵۴۵۳۹۷ تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال

جدول لیگ برتر در پایان هفته 26 مشخص شد.

هفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر بیست و سوم فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت‌ها در پایان این هفته مشخص شد.

استقلال با کامبک لحظه آخری در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با همین نتیجه نساجی مازندران را شکست داد تا رقابت نفس گیر سرخابی‌ها برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان