Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید بر تشریح اقدامات دشمنان بر ضداسلام گفت: مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند.

به گزارش ایسنا، محمود الله‌مرادی، در همایش تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر یگان‌های نظامی و دستگاه های قضایی استان که امروز،۲۲ شهریورماه در دادگستری استان برگزار شد، با تأکید بر تشریح اقدامات دشمنان بر ضداسلام اظهار کرد: مسئولان نظام باید وقایع را از صدا و سیما بیشتر برای مردم تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مسئولان نظام باید به امام و رهبری پا ی بند بود و تا آخر در این راه ایستادگی کنیم و هیچگاه نباید در این راه اغماض و کوتاهی کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: متاسفانه مسئولان با عدم اطلاع‌رسانی مناسب بعضی واقعیات در خصوص افرادی که چندی پیش به دلیل ترور و قتل، اعدام شدند، زمینه هجمه گروهک‌های مخالف نظام اسلامی را فراهم کردند تا با مظلوم‌نمایی چهره‌های اعدامیان را پاک نشان دهند و احساسات مردم را برانگیزند تا جامعه را با ضدارزش‌های خود همراه کنند.

وی با بیان اینکه همان افرادی که تا دیروز از طریق آمریکا و اسرائیل حمایت می شدند امروز به دنبال ضربه زدن به مردم کردستان هستند، اعلام کرد: سرکرده گروهک‌های ضد نظام بچه‌های مظلوم کردستان را فریب می‌دهند و آنها را در کوه‌ها به بهانه مبارزه به کشتن می‌دهند و خودشان در بهترین کشورهای اروپایی در حال خوشگذرانی هستند و مردم نیز که واقعیت را نمی‌دانند ناخواسته به حمایت از آنها می‌پردازند.

الله‌مرادی با اشاره به شهادت ۱۱ نفر در روستای دری مریوان که چندی پیش توسط گروهک‌های ضدانقلاب صورت گرفت، ادامه داد: افرادی که چند روز پیش اعدام شدند از همین گروهک‌ها بودند که چندین نفر را به قتل رسانده بودند و اکنون به دلیل عدم تشریح چهره واقعی آنان برای مردم از سوی جامعه مورد حمایت قرار گرفته‌اند که باید در این زمینه آگاه سازی شود.

وی با بیان اینکه گروهک‌های ضدانقلاب به خیال باطل خود اگر آنها هر کاری دلشان بخواهد می توانند در این کشور انجام دهند و ما با آنها کاری نداریم، افزود: حمله موشکی سپاه به مقر آنها نشان داد که ما همواره آماده هستیم تا هر کسی که بخواهد در مقابل نظام اسلامی قد علم کند، بایستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآور شد: سازمان های نظامی، انتظامی و دستگاه های قضایی می‌توانند به صورت ویژه در اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر ما را کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد