Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:52:41 GMT

افزایش 61 درصدی زکات در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۴۴۲۱

افزایش 61 درصدی زکات در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی از افزایش 61درصدی مشارکت در امر زکات در استان خبر داد و اظهار کرد: طی پنج‌ماهه نخست سال جاری، بیش از ۱۷ میلیارد تومان زکات در آذربایجان‌غربی جمع آوری شده‌است.

وی تصریح کرد: موضوع زکات باید در چهارچوب اقتصاد مقاومتی به دروس آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها وارد شود تا این فریضه الهی در بین نوجوانان وجوانان جامعه فرهنگ‌سازی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۱۰۰ درصد زکات جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در میان نیازمندان استان تقسیم خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در کمیته امداد، تصریح کرد: همچنین کمیته امداد آذربایجان‌غربی در برپایی نماز جماعت پیشرو بوده و این فریضه الهی در کمیته‌های امداد استان جایگاه ویژه‌ای دارد.

سهندی خاطرنشان کرد: امروزه چهار درصد از جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هستند که این آمار به میانگین کشوری نزدیک است.

وی افزود: ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار، ۴۷ هزار مددجوی سالمند، ۱۲ هزار یتیم و فرزندان محسنین و ۲۰۰ خانوار مسیحی، آشوری و ارمنی تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بیش از یک سوم مددجویان آذربایجان‌غربی در مناطق مرزی و صعب‌العبور ساکن هستند که امدادرسانی به آنها را دشوار کرده‌است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن آذربایجان غربی زکات کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد