Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اسپارتاک مسکو از عدم عقد قرارداد با مدافع ۳۷ ساله انگلیسی ابراز تاسف کرد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، ماسیمو کاررا در واکنش به منتفی‌شدن انتقال جان تری به تیم اسپارتاک مسکو 2 روز پیش از بسته‌شدن پرونده نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفت: البته ما به گزینه دیگری برای مرکز خط دفاعی نیاز داریم اما الان دیگر پیدا کردن جایگزینی برای جان تری دیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین‌خاطر میان بازیکنان جوان و مستعد به جستجو می‌پردازیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپارتاک مسکو افزود: جان تری را انتخاب کرده بودم زیرا مطمئن بودم ما را به خوبی تقویت می‌کند. کمک او فقط به خط دفاعی نبود و در واقع با توجه به خصوصیت‌های شخصی و ذهنیت پیروزی به تمام تیم کمک می‌کرد. به هر ترتیب نیامدن جان تری به مسکو یک تراژدی نیست و در زندگی مشکلات مهمتری وجود دارند.

ماسیمو کاررا درباره دلایل رد پیشنهاد تیم فوتبال اسپارتاک مسکو توسط جان تری می‌گوید: تصمیم او را درک می‌کنم و به انتخابش احترام می‌گذارم. جان تری می‌تواند بهتر از هر کسی دیگری شرایط خود را مورد ارزیایی قرار دهد و تصمیم بگیرد.

جان تری که جمعه گذشته با شرکت در آزمایش‌های پزشکی یک کلینیک خصوصی در رم، پایتخت ایتالیا مهیای عقد قرارداد نهایی با باشگاه اسپارتاک مسکو شده بود، پس از بازگشت به انگلیس قید حضور در لیگ برتر روسیه را زد.  جان تری چهارشنبه شب با انتشار پیامی ضمن قدردانی از پیشنهاد باشگاه اسپارتاک مسکو اعلام کرد حضور در لیگ برتر فوتبال روسیه تصمیم درستی برای او در شرایط فعلی نیست و پس از مشورت با خانواده‌اش تصمیم به رد این پیشنهاد گرفت. این پیام واکنش تند هواداران اسپارتاک مسکو را نیز به دنبال داشت.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد

از فصل آینده بیننده‌های تلویزیونی و هواداران داخل ورزشگاه مستقیما با صدای داور در جریان علت تغییر تصمیم او قرار می‌گیرند. 

طرفداری | با تلاش هاوارد وب، ایده اعلام علت تغییر تصمیم داوران بازی به صورت رسمی در ورزشگاه اعلام می‌شود. 

به گزارش ESPN؛ در تلاشی برای بهبود ارتباط با هواداران، هاوارد وب، رئیس کمیته داوان لیگ برتر، اعلام کرده است که داوران به زودی می‌توانند پس از مراجعه به مانیتور VAR، دلایل تغییر تصمیمات خود را برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی اعلام کنند. توضیحات فقط در مواقعی ارائه می‌شود که داور به مانیتور کنار زمین مراجعه کند و شامل بررسی‌های VAR که منجر به تغییر تصمیم داور در زمین نمی‌شوند، نخواهد بود. وب امیدوار است این اقدام به هواداران در درک روند VAR کمک کند و شفافیت بیشتری را به همراه داشته باشد. IFAB که قوانین فوتبال را تعیین می‌کند، سال گذشته یک دوره آزمایشی 12 ماهه موفق را در تورنمنت‌های بین‌المللی، از جمله جام جهانی زنان، آغاز کرد و در نوامبر آن را به قوانین فوتبال اضافه کرد تا به تمام لیگ‌ها اجازه دهد از این روش استفاده کنند.

پخش زنده صدای داور پس از بررسی VAR برای حاضرین در ورزشگاه در جام باشگاه های جهان / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد