Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دنی آلوز معتقد است اظهار‌نظرهای منفی که در مورد نیمار می‌شود، باعث قویتر شدن او می‌شود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار به خاطر حرکات اغراق‌آمیزی که در جام جهانی 2018 روسیه در تیم ملی فوتبال برزیل داشت، باعث شد تا انتقادات زیادی از وی شود. ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم پس از جام جهانی قول داد که در رفتار خود تجدید نظر کند، اما تأکید کرد که در جام جهانی 2018 خطاهای زیادی روی او صورت گرفت و اغراقی در این بین نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنی آلوز هم در حمایت از هم‌تیمی‌ خود در تیم ملی فوتبال برزیل و پاری‌سن‌ژرمن گفت: در زندگی، گاهی اتفاقاتی می‌افتد که باعث پخته‌تر شدن شما می‌شود و شما را به این درک می‌رساند که باید به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای پیشرفت کنید. من زیاد با نیمار صحبت کرده‌ام. به اعتقاد من، او اکنون بازیکن باتجربه‌تری است و انتقاداتی که به وی در جریان جام جهانی شد، باعث خواهد شد تا او بازیکن پخته‌تری به لحاظ رفتاری شود.

مدافع پاری‌سن‌‌ژرمن در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: باید کودک دورن را کنار بگذارید و مرد شوید و وقتی مرد شدید تصمیمات و رفتارهای شما نیز پخته‌تر می‌شود. به نیمار گفتم که اگر همه از تو انتقاد می‌کنند و این حرف تنها یکی، دو نفر نبود، بدان که یک جای کار می‌لنگد. همه ما ایرادهایی داریم اما نباید روی ایرادهای یک نفر تمرکز کنیم. در زندگی باید سعی کنیم به تکامل برسیم چون همه ما باهوش هستیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟