Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:01:24 GMT

آمادگی کامل برای تامین امنیت دربی گیلان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۴۶۳۰

آمادگی کامل برای تامین امنیت دربی گیلان وجود دارد

به گزارش ایرنا سرهنگ مجید حسینی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه پلیس آمادگی کامل برای انتظام بخشی و پایش مستمر در تمامی دقایق بازی و حتی بعد از پایان بازی را دارد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی به مناسبت ایام ماه محرم در ورزشگاه تصریح کرد: در جلسات متعدد استانی و شهرستانی تمهیدات لازم برای حضور طرفداران در ورزشگاه اندیشیده شده و نیروهای پلیس شهرستان و استان نیز برای روان سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر از ساعات پیش از بازی مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسینی به فرهنگ بالای طرفداران ملوان اشاره و خاطرنشان کرد: یقینا در این بازی طرفداران ملوان فرهنگ بالای میزبانی خود در مهمان پذیری و ورزش دوستی را نشان می دهند و با تشویق تیم خود ، اصول اخلاقی را به نمایش می گذارند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود : خروج به موقع از ورزشگاه و توجه به حفظ حرمت ایام عزاداری سیدالشهداء از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز، پلیس را در انجام وظایف و تامین نظم یاری می کند.
به گزارش ایرنا تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعد از ظهر امروز ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم می روند.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بازی تامین امنیت جام حذفی فرمانده نیروی انتظامی فوتبال رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم نصیری با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار محترم در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 
 
وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 
 
شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند