Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جوانی که از سایت های مجازی فروش لوازم خودرو اقدام به خرید و فروش در سایت می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

در حاشیه برگزاری طرح رعد 15 توسط نیروی انتظامی، جوانی که اقدام به خرید و فروش لوازم خودرو در فضای مجازی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

این فرد لوازم خودرو از قبیل «ساب ووفر»، «آمپلی فایر»، «ضبط»، و سیستم های صوتی خودرو را در فضای مجازی و در سایت های «شیپور» و «دیوار» خریداری کرده و با قیمت های بالاتر از آنچه که این کالاها در بازار عرضه می شوند به فروش می رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، این مالخر در آخرین اقدام خود که منجر به شناسایی و دستگیری وی شد، یک «ساب ووفر» را در سایت شیپور خریداری می کند، غافل از آنکه این وسیله سرقتی بوده و وی بدون آنکه بداند این وسیله سرقتی است، آن را خریداری می کند. مالخر پس از مدتی به دلیل نیاز به پول اقدام به فروش آن در سایت شیپور می کند و مشخصات و تصاویر مربوط به آن را در داخل سایت قرار می دهد تا مشتریان برای خریدن ساب ووفر مورد نظر با وی در تماس باشند.

از آنجا که ساب ووفر سرقتی بوده است، صاحب اصلی آن با رصد سایت فروش وسیله تعلق به خود را مشاهده می کند که توسط شخص دیگری در حال فروش است. مالک ساب ووفر با این فرد تماس گرفته و برای خریداری این وسیله ابراز تمایل می کند و پس از گذاشتن قرار ملاقات با یکدیگر، مالک اصلی ساب ووفر موضوع را در جریان پلیس قرار داده و با مامور بر سر قرار ملاقات می رود و پلیس نسبت به دستگیری این فرد اقدام می کند.

این فرد طبق اظهاراتش لوازم را از سایت های مجازی به قیمت 100 تا 150 هزار تومان خریداری می کرده و در زمان نیاز به پول همین اجناس را با قیمت 350 تا 400 هزار تومان به فروش می رسانده است.

افسر تحقیق این پرونده از ارسال پرونده برای بررسی و اعلام حکم به مقام قضایی خبر داد.

 

کلید واژه‌ها : بازداشت - سارق - سرقت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازداشت سارق سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید