Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@12:22:57 GMT

باید فضای امید و اعتماد بین مردم و مسئولان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۴۹۱۶

باید فضای امید و اعتماد بین مردم و مسئولان تقویت شود

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ، هم‌افزایی و کمک به قوای سه گانه، تقویت انسجام، امید و کمک به حل مشکلات مردم را از اولویت‌های خبرگان برشمرد و گفت: باید فضای امید و اعتماد بین مردم و مسئولان تقویت شود.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری مبنی بر اینکه «امروز جنگ رسانه‌ای دشمن شدت بیشتری پیداکرده است» اظهار کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن مهم‌تر از جنگ اقتصادی است، زیرا بسترسازی جنگ اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن در جنگ رسانه‌ای با سناریوسازی، دروغ‌پردازی، شایعه‌سازی و نیز بزرگ‌نمایی مشکلات، تضعیف و تخریب مدیران و مسئولان نظام و سیاه‌نمایی تلاش می‌کند این‌گونه به مردم القا کند که کشور دچار بحران و بن‌بست شده و مشکلات کشور قابل‌حل نیست.

وی با تصریح بر اینکه به‌کاربردن کلمه بحران یا بن‌بست و القای این نکته که مشکلات قابل‌حل نیست، خلاف واقعیت امروز نظام اسلامی است، اظهار کرد: همه مشکلات قابل‌حل است و بن‌بستی وجود ندارد؛ اما باید چند کار انجام بگیرد. نکته اول اینکه متوجه نقشه دشمن بود و حقایق و وقایع را برای مردم تبیین کرد.

کعبی، وحدت، انسجام، همدلی، هم‌افزایی مدیران و مسئولان نظام را دومین راهکار حل مشکلات دانست و افزود: همه باید به هم کمک کنند و مردم حس کنند که مسئولان به‌جای حرف و شعار در عمل دست‌به‌دست هم می‌دهند که مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: نکته سوم باید با هم‌افزایی، جریان‌های مختلف سیاسی هرکدام گره‌ای از کارها بگشایند، همان‌طور که رهبری فرمودند با دعوا و تشکیلات موازی کار درست نمی‌شود، بلکه انسجام و تقویت رابطه مردم و نظام کار را پیش می‌برد و باید سطح رضایت‌مندی عمومی را با افزایش کارآمدی بالا برد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، بهره بردن از نیروهای انقلابی و مؤمن را یکی از راهکارهای کارآمدی مجموعه مدیریت کشور برشمرد و گفت: افزون بر این نکاتی که گفته شد، تقویت بُعد نظارت بر مسئولان و مقابله با مدیرانی که در انجام مسئولیتشان کوتاهی می‌کنند، بسیار مهم است و سطح مبارزه با فاسد و مفسد را بالا می‌دهد.

وی به برگزاری پنجمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در روزهای 13 و 14 شهریور اشاره کرد و گفت: خبرگان رهبری در اجلاس اخیر خود به دنبال تحقق همین مطالبات مردم بود، در حقیقت این اجلاس برای بررسی میزان تحقق مطالبات رهبری از سران سه قوه تشکیل شد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، تدابیر جامع رهبری و دستورالعمل‌های ایشان به قوای سه‌گانه را منشور پیشرفت، عدالت، اقتصاد مقاومتی و راه برون‌رفت از مشکلات دانست.

وی افزود: انتظار این است که قوای سه‌گانه به‌ویژه قوه مجریه، مطالبات رهبری را عملیاتی کنند؛ چون کار اصلی به دست قوه مجریه است؛ البته مجلس خبرگان رهبری در این جلسه به دنبال مچ‌گیری نبود.

کعبی ادامه داد: خبرگان رهبری در پنجمین اجلاس خود به دنبال هم‌افزایی و کمک به قوای سه‌گانه، تقویت انسجام، امید و کمک به حل مشکلات مردم بود. زیرا باید فضای امید و اعتماد بین مردم و مسئولان تقویت شود.

انتهای پیام/4034/ن

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد