Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:15:17 GMT

ضرورت ساختار بین اختیارات و وظایف محوله

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۴۹۱۸

ضرورت ساختار بین اختیارات و وظایف محوله

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عنوان کرد: برای پیشبرد و اثر بخشی روند اجرای پروژه های عمرانی باید در ساختار دفاتر زیرمجموعه معاونت عمرانی از جمله دفتر فنی، امور شهری و امور روستایی تجدید نظر شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوعات مهمی چون معماری وشهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، سرمایه گذاری در حوزه شهری و روستایی، آب و محیط زیست بیان کرد؛ همچنین ضرورت دارد به ارتقا و افزایش چارت فعلی حوزه معاونین عمرانی در بخش های کارشناسی بخصوص در فرمانداری ها و بخشداری ها توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی افزود: با توجه به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و از طرفی محدویت های بودجه ای، کمیته مشترک فنی و کارشناسی دولت و مجلس تشکیل شود.

وی ادامه داد: با اولویت بندی و ایجاد مشوق های لازم و استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله تبصره ۱۹ قانون بودجه و ماده ۲۷ الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می توان هرچه سریعتر زمینه واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را فراهم نمود.

انتهای پیام/ د

تناسب بین اختیارات و وظایف محوله

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی