Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان،5 نفر از مسئولان وزارت راه و شهرسازی که ‌در سفر به منطقه کویر‌ی سمنان گمشده بودند بامداد امروز طی تماسی موقعیت خود را به هلال احمر منطقه خبر دادند.

به گزارش ایلنا، ایرج رئیسیان‌ صبح امروز جمعه 23-  شهریور ماه جاری - از گمشدن چند ‌مسئول ارشد وزارت راه و شهرسازی از جمله  سید‌حسن میر‌شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و چهار کارشناس ارشد وزارت راه و شهرسازی در کویر استان سمنان خبر داد و گفت :‌معاون وزیر راه به همراه کارشناسان ارشد این وزارت خانه پنجشنبه از راه دامغان و جندق عازم اصفهان بودند که خارج شدن آن‌ها از مسیر باعث گم‌شدن آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنج نفر در میانه راه قصد بازدید از جاده نیمه‌تمام جنوب استان سمنان منتهی به کویر ریگ جن را داشتند که ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته گم‌شدن آنها  به اداره کل راه و ترابری و مدیریت بحران استانداری گزارش شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه امکان برقراری ارتباط با این افراد به دلیل عدم دسترسی آنتن تلفن همراه میسر نبود، ابراز داشت: ساعت پنج بامداد امروز  این پنج نفر موفق به ارتباط تلفنی و اعلام نقطه مورد نظر خود از طریق جی‌پی‌اس به هلال‌احمر استان سمنان شدند.

رئیسیان در ادامه تصریح کرد: محل گم‌شدن این مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی پایین‌تر از روستای علی‌آباد گرمسار بود.

برپایه این گزارش  شرایط جوی کویر امکان امدادرسانی را در شب مختل کرده   و تلاش مسئولان و نهادهای مسئول برای یافتن آن‌ها در پنج‌شنبه بی‌نتیجه ماند. اما همزمان با طلوع صبح نیروهای استان دوباره  دست‌به‌کار شدند .

یک مقام مسئول در وزارت راه نیز ازتماس میرشفیع معاون وزیر راه خبر داد و گفت: وی 5صبح امروز با هلال احمر تماس گرفته و موقعیت‌شان را که در حوالی روستای علی آباد گرمسار است اطلاع داد  که  خوشبختانه با این تماس حتما نجات خواهند یافت.

معاون وزیر و مشاورانش در سفر به جندق از مسیر گرمسار نیز بازدید می کردند که از ظهر پنج شنبه از آن ها خبری در دست نبود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اداره کل راه مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی هلال احمر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

تین نیوز

باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی که برای بازدید از پروژه های مسکن و شهرسازی و شرکت در نشست تخصصی پایش اهداف و برنامه های طرح نهضت ملی مسکن استان به کرمان سفر کرده است، گفت: اعتبار تخصیص یافته برای افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت سیزدهم با اراده مردم و با مشارکت مردم در پی رفع مشکلات موجود است، گفت: امروز باید با کار جهادی و شبانه روزی مشکلات را از پیش رو برداریم. 

گفتنی است محمد مهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و برخی مسئولان استانی نیز در این مراسم افتتاح حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ابتکار شهرداری سمنان برای تقویت گردشگری جاده ابریشم ایران
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • قحطی گل در دیار کویر