Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:56:06 GMT

بلاتکلیفی ۲ هزار قطعه زمین مسکونی در ارومیه ۱۷ ساله شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۵۴۴۶

بلاتکلیفی ۲ هزار قطعه زمین مسکونی در ارومیه ۱۷ ساله شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

۱۷ سال است که بیش از ۲ هزار نفر از اعضای زمین‌های موسوم به بسیج ارومیه در بلاتکلیفی کامل در ارتباط با وضعیت زمین‌های خود به سر می‌برند و هیچ مسئولی مشکل آن‌ها را حل نمی‌کند. ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، صاحبان زمین‌های بسیج ارومیه نزدیک به دو دهه است که وضعیت ملکی آن‌ها مشخص نشده و بنا به گفته این اعضا سازمان همیاری استانداری آذربایجان غربی اعضا را دچار مشکل کرده و ادعای مالکیت بر این زمین‌ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صاحبان زمین‌های بسیج ارومیه در زمان خرید این زمین‌ها از اداره مسکن و شهر سازی و شهرداری مجوز گرفته‌اند ولی در حال حاضر با سازمان همیاری استانداری آذربایجان غربی به مشکل برخورده‌اند و برای پیگیری مطالبه به حق خود به سازمان‌ها و نهادهای مختلف در آذربایجان غربی رفته‌اند و از مقام‌های استانی این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

طبق این گزارش بیش از 2 هزار نفر است که 17 سال می‌شود به سبب عدم تعیین و تکلیف زمین‌های بسیج ارومیه سرگردان‌اند و نتوانستند حق خود را دریافت کنند.

یکی از صاحبان زمین‌های بسیج ارومیه به خبرنگار تسنیم درباره قول مساعد استاندار آذربایجان غربی برای پیگیری وضعیت این زمین‌ها در دو روز اظهار داشت: برای تعیین تکلیف زمین‌های خود به سراغ استاندار آذربایجان غربی رفتیم و وی قول داد که در 2 روز این موضوع را حل کند ولی در حال حاضر نزدیک به یک ماه از وعده وی می‌گذرد و استاندار آذربایجان غربی به وعده خود عمل نکرده است.

طبق این گزارش صاحبان زمین‌های بسیج ارومیه انتظار دارند هرچه سریع‌تر و پس از 17 سال بلاتکلیفی بالاخره وضعیت این زمین‌ها تعیین تکلیف و مشکل آنان شود.

فیلم و گزارش از سهند احمدزاده و یوسف عباسی

انتهای پیام/ ز

R41361/P1336/S6,48/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دراین بسته خبری چند خبر کوتاه از نقاط مختلف آذربایجان غربی مرور می شود.

 

* ارومیه زمینه سازی برای مشاکرت مردم در تولید

عماری فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری ضمن تاکید بر اهمیت زمینه سازی برای مشارکت مردم در زمینه تولید، توسعه ارتباط مردم و مسئولان و  خدمت صادقانه و بی منت را از مولفه های تحقق شعار سال عنوان کرد.

حجت الاسلام ذاکر یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم انجام کار کارشناسی و تسریع در انجام فرایندها برای رونق اقتصادی تاکید کرد.

 

* باروق محفل انس با قرآن

محفل نورانی انس با قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهرستان باروق برگزار می‌شود. این محافل در پایگاههای مقاومت بسیج خواهران رونق چشمگیرتری دارد.

 

* سلماس توزیع بسته های معیشتی

رییس کمیته امداد امام سلماس از توزیع یک هزار و ۵٠٠ بسته معیشتی میان مددجویان این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز به همت خیرین نیک اندیش خبر داد. برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب محتوای این بسته‌ها و ارزش مجموع آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان بود.

 

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران