Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@16:07:54 GMT

دفن مرد سعودی زیر 100 کیلو زنبور عسل

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۵۷۱۰

دفن مرد سعودی زیر 100 کیلو زنبور عسل

یک مرد عربستانی که می خواست رکورد پوشاندن بدن با بیشترین تعداد زنبور عسل را در گینس ثبت کند نتوانست خود را زیر 100 کیلوگرم زنبور عسل دفن کند و ناکام ماند.

یک مرد عربستانی که قصد داشت رکورد پوشاندن بدن با بیشترین تعداد زنبور عسل را بشکند، خود را زیر ده ها کیلوگرم زنبور دفن کرد. هرچند تلاشش بی نتیجه بود و نتوانست گینسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باری بود که زهیر امین فتانی برای شکستن رکورد گینس خیز برمی داشت اما مثل بار قبل شکست خورد و نتوانست رکورد 100 کیلوگرم زنبورعسلی را که قول داده بود می زند، به ثبت برساند. رکورد فعلی در دست یک مرد چینی است که 63.7 کیلوگرم زنبور را روی بدن خود جمع کرده است.

رکوردشکنی گینس

زهیر که خودش در کار پرورش زنبور عسل است و 1500 کندو دارد، گفته از طرفی گرمای هوا و از سوی دیگر همکاری نکردن زنبور ملکه باعث شده او نتواند این رکورد را به ثبت برساند.

روش کار زهیر این است که یک ملکه زنبور را روی سر خود نشانده و به این واسطه هزاران زنبور نر دور این ملکه جمع می شوند. اما در روز ثبت رکورد زهیر، ناگهان زنبور ملکه از روی سر او بلند شده و به دنبالش همه زنبورهای نر هم پرواز کرده اند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این محصولات گرده گل، موم، ژله و بره موم است که در مزارع پرورش زنبور عسل این استان تولید می‌شود.

بهنام پور گرانی نهاده‌های زنبورداری همچون موم، کندو و دارو، گرانی شکر برای تغذیه بهاره و زمستانه، بیماری کنه، گرد و غبار و نبود بازار فروش را از مهمترین مشکلات زنبورداران استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال از زنبورستان های این استان تولید می‌شود، گفت: ۲۳۲ هزار کلونی زنبور عسل در مناطق مختلف این استان وجود دارد.

بهنام پور افزود: عسل تولیدی این استان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به گونه‌های مختلف گیاهی در استان، خاصیت درمانی نیز دارد.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد از عسل تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در استان مصرف می‌شود و ۵۰ درصد دیگر به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

کد خبر 6086485

دیگر خبرها

  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد