Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در آیین افتتاح پل شهید بهشتی که با حضور سرپرست استانداری کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، تعدادی از مدیران استانی و شهری و جمعی از مردم برگزار شد، با اشاره به تاریخ انعقاد قرارداد ساخت پل شهید بهشتی گفت: قرارداد پل شهید بهشتی، در خرداد 90 منعقد و اجرای این پل از تیرماه 90 شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تیرماه 90 تا بهمن 96، با احتساب عملیات زیر پل، 60 درصد از عملیات اجرای پل انجام شده بود و 40 درصد باقی‌مانده‌ی کار ساخت پل، طی هفت‌هشت‌ماه اخیر انجام گرفته است.

شهردار کرمان با بیان این‌که حل مشکلات اجرای این پل کار دشواری بود، گفت: با مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان، مقرر شد بخشی از عملیات ساخت پل ازجمله آسفالت، خاک‌ریزی و جدول‌گذاری توسط شهرداری انجام شود که این مصوبه به برون‌رفت پروژه از مسایل و مشکلات مالی و اجرایی کمک کرد.

وی ساخت پل شهید بهشتی را ازجمله اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بخش زیادی از اقدامات در زمینه‌ی ساخت پل و محدوده‌ی آن با استفاده از امکانات داخلی شهرداری انجام گرفت.

شهردار کرمان با بیان این‌که پل شهید بهشتی، دارای هفت دهنه و به طول 900 متر است، گفت: 92 شمع به عمق متوسط 23 متر در این پل اجرا شده است.

عالم‌زاده افزود: 8000 مترمکعب خاک‌ریزی، 24 هزار مترمکعب بتن‌ریزی، 10 کیلومتر جدول‌گذاری و 3500 تن آسفالت، از اقدامات انجام گرفته در پل شهید بهشتی است.

وی ادامه داد: تملک املاک محدوده‌ی پل نیز یک میلیارد تومان هزینه دارد که بخش عمده‌ی آن با تلاش شهرداری منطقه یک انجام گرفته است.

شهردار کرمان به مشکلات اجرای این پروژه در دوماه اخیر اشاره کرد و گفت: به‌دلیل عرضه‌نشدن قیر در کشور، برای آسفالت پل و معابر محدوده‌ی آن با مشکل مواجه بودیم که با همکاری تعدادی از شرکت‌های پیمان‌کار، آسفالت مورد نیاز پل از چهار نقطه‌ی استان تأمین شد.

عالم‌زاده افزود: افزایش مصالح ازجمله افزایش چهاربرابری آهن‌آلات، ازجمله دیگر مشکلات اجرای این پروژه طی دوماه اخیر بود.

وی هم‌چنین با بیان این‌که درزهای انبساط این پل اجرا نشده است، گفت: اقداماتی ازجمله اجرای درز انبساط، باید حداقل شش‌ماه پس از اجرای پل انجام شود.

شهردار کرمان افزود: ایجاد برخی ترک‌های آسفالت روی پل، به‌دلیل عدم اجرای درز انبساط است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر خاک شهید بهشتی مجلس شورای اسلامی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا