Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:32:54 GMT

توقیف 80دستگاه موتورسیکلت در شهرستان البرز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۶۰۱۵

توقیف 80دستگاه موتورسیکلت در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از توقیف 80 دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سهراب خسروی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم طرح‌های مختلفی در شهرستان البرز به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این مقام انتظامی با اشاره به توقیف 80 دستگاه موتورسیکلت افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی، حرکت در پیاده رو و حرکت در مسیر ویژه تاکسی از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها بوده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته باشند و حتماً از کلاه ایمنی استفاده و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند. 

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان گفت: طرح ارتقاء انضباط ترافیکی با شدت ادامه داشته و با موتورسوارانی که به حقوق دیگران احترام نگذاشته و قانون شکنی می کنند برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی