Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:12:13 GMT

بررسی طرح پارلمان اصلاحات در دستورکار احزاب اصلاح‌طلب

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۶۴۳۳

بررسی طرح پارلمان اصلاحات در دستورکار احزاب اصلاح‌طلب

محمد سالاری از بررسی طرح پارلمان اصلاحات توسط حزب همبستگی ایران اسلامی خبر داد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محمدسالاری قائم مقام دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی با بیان اینکه طرح پارلمان اصلاحات، طی جلسات متعددی در کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد بحث و تبادل نظر جدی قرار گرفت، گفت: نتیجه نهایی بررسی شده در کمیته سیاسی، در اختیار تمامی احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی برای بررسی و اظهارنظر اصلاحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اساسنامه «پارلمان اصلاحات» در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب شد

دبیر کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ادامه داد: در همین راستا، طرح پارلمان اصلاحات به عنوان یک نهاد بالادستی در فرایند تصمیم‌گیری‌های جریان اصلاحات در دستورکار حزب همبستگی ایران اسلامی جهت بررسی و پیشنهادات اصلاحی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی هفته‌های آتی حزب همبستگی ایران اسلامی نظر نهایی خود را به صورت رسمی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟