Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های این هفته پایتخت اظهار کرد: تقوا یک پوشش، نور و روشنایی راه است. تقوا گشایش و وسیله تسهیل امور است. تقوا مجموعه کنترل هایی است که در رفتار‌های شخصی و اجتماعی هر مسلمانی باید رعایت شود، زیرا هر روز فردایی دارد و مرگ آغاز یک زندگی دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کسی که اهل تقوا نباشد، نسیم هدایت او را زنده نمی کند، بی تقوایی درِ دل را تخته می کند و مانع تابیدن نور هدایت می شود.

وی ادامه داد: همه مسئولیت‌ها امانت است، امین مردم باشیم. فردا که از شما پرسیدند با مدیریت چه کردید چه پاسخی دارید؟! 

صدیقی افزود: ایام شهادت سالار شهیدان را به رهبرمان و تمام امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. حرکت امام حسین برای تبیین ایاک نعبد بود تا نشان دهد در عالم تنها یک ولی است. امام حسین قانون و راز مبارزه با ظالمان و سنگر مظلومان و پا برهنه ها است. امروز ذهن عده‌ای را به قدری مخدوش کرده اند که امر به معروف را مانع زندگی می‌داند، در حالی که امر به معروف چراغ زندگی است. حکومت ها هویت ها را عوض می کنند و با سیاست ها به هویت ها رنگ می دهند. اگر مسئول دینی باشد جامعه هم دینی می شود، در غیر این صورت جامعه بی اعتنا به مسائل می شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخورد با مفاسد اظهار کرد: ما بد عمل کردیم و گردن کلفت ها را کنار گذاشتیم و آمدیم سراغ ضعیف‌ترها، باید از بالا شروع کرد و سراغ گردن کلفت های سیاسی و اقتصادی رفت که اقدام به چپاول کرده اند نه چند دختر تازه به دوران رسیده. باید با گردن کلفت ها برخورد کرد و بر سرشان فریاد کشید.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم ها تصریح کرد: ترسیدن از جنگ و تحریم ضدیت با فرهنگ عاشورا بوده و شهادت حرکت در مسیر عاشورا است. چهل سال است که ملت با رهبری انقلاب در راه شهادت بودند و در برابر قدرت ها ایستاده  و آنها را به انفعال کشاندند. امروز به برکت شهدا ما در همه حوزه های پزشکی، نانو، موشک و صنعت با قدرت به پیش رفته ایم. ملتی که هشت سال جنگ را عزت دیده چند روز مشکل اقتصادی را برای خود بحران تلقی نمی‌کند و یقینا از این مشکلات عبور خواهیم کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امر به معروف خطبه های نماز جمعه ذهن قانون نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • (ویدئو) حضور شترمرغ گردن قرمز پس از ۱۰۰ سال در عربستان