Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@14:57:20 GMT

باید با گردن کلفت‌‌‌ها درافتاد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۶۵۹۰

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه اول نمازجمعه این هفته تهران درخصوص قیام امام حسین (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) به این علت بود که این حکومت‌‌‌ها هستند که هویت‌‌‌ها را عوض می‌‌‌کنند. باید با گردن کلفت‌‌‌ها درافتاد، باید با آنها برخورد کرد، بر سر آنها فریاد زد، بقیه هم متعاقب آن درست می‌‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم از مسئولان یاد می‌‌‌‌گیرند، اگر مسئول غیرتی بود جامعه هم اینطور می‌‌‌شود اگر مسئول نسبت به مشکلات و فساد واکنش جدی داشت،‌ مردم هم اینطور می‌‌شوند و بر عکس این نیز صادق است.

وی ادامه داد: سالار شهیدان قیامش هدایت شده بود و قیامش اساسی بود، شخصی نبود. حسین (ع) قانون است، راز مبارزه با ظلم و فساد است. حسین (ع) سنگر زمین‌‌خورده‌‌‌ها است. هر کسی به این سنگر پناه بیاورد، نجات پیدا می‌‌کند.

مشاور رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه چهل سال است مردم ما با رهبری عاشق شهادت، رهبری می‌‌‌‌شوند، اظهار داشت: آنها از قدرتی هراس نداشتند. همیشه با اقتدار به میدان آمدند. آنها را به انفعال کشاندند و خط انقلابی رو به پیش بوده است. عزتی که پیدا کردیم و خدمات پزشکی و قدرت نظامی که اوایل انقلاب محتاج پزشکان بنگلادشی بودیم. در نانو، سلول‌‌‌های بنیادی، موشک و ماهواره در جای جای کشور رشد می‌‌‌‌بینیم.

صدیقی افزود: حالا چند روزی مشکلات اقتصادی پیش آمده اما مردمی که هشت سال جنگ دیده بر این مشکلات فائق خواهند آمد اما راه و رمزش مسیر شهدا، رزمندگان و مسیر جانبازان است که از خط امام حسین (ع) آموزش دیده‌اند. اراده بر اسلحه پیروز است. اراده از آن توکل و ایمان و توسل است. آدمی که بی‌‌اراده است در برابر گناه و شرور می‌‌بازند. پیروزی در گرو شهادت است.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جنگ زمین مشکلات مشکلات اقتصادی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اظهار خرسندی از حضور قوی و مؤثر خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو، بیان کرد: افزایش مراودات با سایر کشورها و افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هیئت‌های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست‌هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان خراسان شمالی که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند حمایت‌های دولت با هدف رفع موانع و تسهیل در روند تولید و افزایش صادرات را تشریح کردم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه‌ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: در نشست با هیئت‌های سایر کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

کد خبر 6091920

دیگر خبرها

  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی