Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@07:44:20 GMT

یازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا به «احضاریه» رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۶۶۸۲

یازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا به «احضاریه» رسید

به گزارش خبرگزاری تقریب؛ یازدهمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رمان «احضاریه» نوشته علی مؤذنی فعالیت خود را از مهرماه به صورت رسمی آغاز می‌کند. بر این اساس مخاطبان می‌توانند با تهیه این کتاب از کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، در پویش مطالعاتی روشنا با محوریت این رمان شرکت کنند. این اثر با تخفیف ۱۰ درصد به قیمت ۱۲۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای خرید پیامکی این کتاب می‌توانند عدد ۷۲ را به شماره ۱۰۰۰۳۰۲۲ ارسال کنند.
برای شرکت در این پویش؛ علاقه‌مندان پس از خرید کتاب می‌توانند کد ارائه شده به همراه کتاب را به سامانه اعلام شده ارسال کرده و در قرعه کشی جوایز ارزنده این مسابقه کتابخوانی شرکت داده شوند. جوایز این مسابقه ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی است.
یادآور می‌شود؛ کتاب «احضاریه» نوشته علی مؤذنی است که از سوی انتشارات «اسم» روانه بازار نشر شده است. این اثر روایتی از زندگی یک روزنامه‌نگار و نویسنده را بیان کرده و از رخداد‌هایی مانند زیارت و آیین راهپیمایی عظیم اربعین برای نقل داستانی از حیات حضرت زینب (س) بهره گرفته است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟