Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به گفته رهبری دشمنان ائتلاف کردن و در کانون مرکزی جنگ تبلیغات روانی را آغاز کرده و به دنبال این هستند که ویروس بدبینی را در جامعه ما ایجاد کنند و مردم را نسبت به هم بی‌اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران امروز جمعه(23شهریورماه) در خطبه‌های دوم (سیاسی) با اشاره به اینکه اگر انسان عبودیت را در وجود خود احراز کرد تمام عبادات او مورد قبول قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: گناه باعث می‌شود دعا انسان بالا نرود و انسان را حبط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نکات رهبر معظم انقلاب در هفته جاری ادامه داد: رهبری فرمودند« دشمنان ائتلاف کردن و در کانون مرکزی جنگ تبلیغات روانی را آغاز کرده و به دنبال این هستند که ویروس بدبینی را در جامعه ما ایجاد کنند و مردم را نسبت به هم بی‌اعتماد کنند»، زمانی که انسان به خودش ناامید شود بدترین اتفاق روزمره رخ می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: خداوند خطاب به انسان می‌فرمایند « عمر خود را با گناه و گوش دادن به شیطان هدر ندهید، شماها حق ندارید ناامید شوید زیرا من خدا را دارید»، خداوند تحت هر شرایطی در رحمت خود را به انسان باز می‌کند، در بعد اجتماعی نیز ناامیدی یک فرد جامعه را مایوس می‌کند و آنها جامعه نمی‌توان به طور حماسی در میدان‌ها حضور بیابد.

آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: شایعه پراکنی در جامعه را ترویج ندهید، مگر ما خدا را نداریم که یاس را در جامعه ترویج دهیم، همچنین در مقابله با مسئولین باید منصفانه برخورد کرد، البته انتقاد باید کرد و مسئولین هم باید نقدپذیر باشند و از حالا به بعد مدیریت جهادی داشته باشند.

وی افزود: راه‌های زیادی هست تا اقتصاد ما از ورشکستگی خارج شود، تنها باید بر خداوند توکل کرد، انقلاب ما با الگو از عاشورا شکل گرفت و با همین محرم و صفر این انقلاب رونق بیشتری پیدا می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به عدم محور کردن دلار در اقتصاد خاطرنشان کرد: کالاهای مصرفی ما با دلار مرتبط نیست و همه چیز ما واردات از خارج نیست و بی جهت برخی با دلار آن را بالا می‌برند، بسیاری از کالاها ما تولید داخل است و نباید بی‌جهت با دلار آن را گران کرد.

آیت‌الله صدیقی در خصوص موضوع ماشین نیز تصریح کرد: بسیاری معتقدند در خارج از کشور بازار ماشین به این شکل نیست اما در خارج هم تورم بازار بروی ماشین تاثیر دارد، اما مسئولین باید به میدان بیایند و هرکسی که گرانفروشی می‌کند را متوقف کنند و نگذارند دشمن بروی ما تبلیغات منفی کند.

وی ادامه داد: ما امروز مهندسینی داریم که در بخش خودرو می‌توانند به ما کمک کنند، ما باید به این افراد در مرحله تولید میدان بدهیم، ما نباید آنقدر منت فرانسه را بکشیم و سرمایه خود را به آنها بدهیم، چرا نباید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم و سرمایه‌های خود را به دست خارج بدهیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: چندسال بعد از جنگ گذشته اما هنوز ما بروی پای خود ایستاده‌ایم، امروز هم ما اربعین را در پیش داریم و نباید تصور زمان جنگ را داشت در آن زمان صدام بر سر ما بود ولی امروز همین عراقی ها پذیرای مردم ایران و سایر کشورها هستند و از این رو به سراغ فتنه نروید.

آیت‌الله صدیقی عنوان کرد: درست است که کنسولگری ما را در بصره به آتش کشیدند اما در این اتفاق آمریکا و پول‌های عربستان در کار بود و بسیاری از نمایندگان عراقی در این خصوص سند دارند، امروز ایران و عراق در همه شرایط از عتبات اهل‌بیت(ع) در کنار هم حفاظت می‌کنند.

وی با اشاره به کشتار مسلمان بی‌گناه در جهان و نیجریه افزود: امروز شیخ مذهبی نیجریه را محصور کردند و با این وجود هیچ دلایلی را برای محصور کردند نمی‌آورند و بی‌گناه مردم این کشور را می‌کشند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به کردستان عراق گفت: حمله موشکی مقتدارنه قدرتمند نظام اسلامی ما به کانون ترور و آشوب مخالفین ما در کردستان عراق نشان می‌دهد ما هم اشراف اطلاعاتی داریم و هم در نابودسازی دشمن دقت نظر داشته و نقطه هدف را دقیق زدند.

آیت‌الله صدیقی در خصوص ارتش سوریه و بیرون کردن تروریسم‌ها بیان کرد: ارتش سوریه در حمله به آخرین پایگاه تروریسم در سوریه است و در این میان آمریکا امروز موضوع بمب هسته‌ای را مطرح می‌کند اما سازمان ملل در منطقه حضور یافت و دقیق موضوع را بررسی کرد و هیج اثری وجود ندارد و تنها شانتاژ خبری بود.

وی در پایان گفت: از دولت آذربایجان می‌خواهیم با عزداران حسینی مدارا کند و به آنها فشار نیاورند و این فشار ممکن است با ترکیدگی بغض همراه باشد، امروز در اروپا هم برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و امید است در آذربایجان هم مدارا وجود داشته باشد.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم خبرگزاری شبستان اردبیل مجلس محرم عزاداری امام حسین ع شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم شیراز عزاداری افزایش قیمت دلار ماشین نماز جمعه تهران آیت الله صدیقی آمریکا آذربایجان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در استان خوزستان که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، با تبریک روز «معلم» اظهار کرد: معلمان بی شک انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌داد. قرآن می‌فرماید «انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است» و این مسوولیت سنگین بر عهده معلمان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی گفت: امروزه کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. البته روحانیت در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 6093249

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران