Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه امروز(۲۳ شهریور) تهران مسئولیت‌ها را امانات الهی دانست که به مسئولین سپرده می‌شود و گفت: فردای قیامت از مدیران سؤال می‌شود که مدیریتی که به شما داده شد، در راستای منافع شخصی به کار گرفته شد یا به وسیله آن، به مردم خدمت کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اهمیت نظارت والدین بر تربیت فرزاندان‌شان را مورد تأکید قرار داد و گفت والدین باید از معلمان بپرسند که به تربیت فرزندان می‌رسند یا سند ۲۰۳۰ را اجرا می‌کنند.

صدیقی درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: این موضوع، از بس مطرود شده، آدم رویش نمی‌شود درباره آن حرف بزند. چرا که فط حرف زده شده است. اگر هم عمل شده باشد، در مورد آدم‌های ضعیف بوده است و آنقدر برخی‌ها را جسور کرده‌اند که امر معروف را یک مانع برای خودشان می‌دانند. در حالی که امر به معروف و نهی از منکر، لطف خدا و دستگیری و بلندکردن یک افتاده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، خیرخواهی و محبت به معنای واقعی کلمه است، تصریح کرد: اما چه فایده که گردن‌کلفت‌ها را رها کرده‌ایم و سراغ ضعفا رفتیم. مردم هم که این‌ها را دیده‌اند، فکر می‌کنند امربه معروف و نهی از منکر، شوخی است.

خطیب جمعه موقت تهران ادامه داد: وقتی گردن‌کلفت‌های سیاسی و اقتصادی همه جوره می‌توانند چپاول کنند و آدم برود سراغ یک دختر تازه‌کار فریب‌خورده، این که فایده‌ای ندارد. شما باید از بالا شروع کنید و راه امام حسین(ع) را بروید. امام حسین(ع) با مردم کوفه کاری نداشت، بلکه با یزید کار داشت.

صدیقی خاطرنشان کرد: سیدالشهداء برای براندازی نظام فاسد قیام کار کرد. نمی‌گویم با کوچک‌ترها برخورد نشود و نسبت به آن‌ها حساس نباشیم؛ مؤمن، به خاطر غیرت الهی‌اش نسبت به هر حرامی که واقع می‌شود ناراحت می‌شود، امّا با چه کسی باید برخورد کرد و این جان و آبرو را در چه راهی باید مصرف کرد؟ در حفظ هویت، که از طریق حکومت‌ها دست به دست  می‌شود.

وی با بیان اینکه این حکومت‌ها هستند که جامعه را به رنگ فساد، وابستگی، بی‌عرضگی و عدم اعتماد به نفس در می‌آودرند، تصریح کرد: باید با گردن‌کلفت‌ها در افتاد و بر سر آن‌ها فریاد زد؛ بقیه درست می‌شود.

صدیقی عمل مسئولین را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم از مسئولین الگو می‌گیرند. اگر آن‌ها با غیرت بودند، جامعه غیرتی است ولی اگر در برابر گناه، احساس مسئولیت نکنند و نسبت به سقوط جوانان کَکشان نگذد، جامعه هم بی‌خیال می‌شود و می‌گوید اگر راست است پس چرا خودشان اقدام نمی‌کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش